Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvdK zei:Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben
Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk
Ik zou zeggen, Het proberen waardHans zei:RvdK zei:Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben
Ik weet niet of dat goed gaat komen i.c.m. de Guinness in het pruttel potje :-?![]()
Marcel zei:Ik zou zeggen, Het proberen waardHans zei:RvdK zei:Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben
Ik weet niet of dat goed gaat komen i.c.m. de Guinness in het pruttel potje :-?![]()
Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO
Redelijke consensus dus... erin ja.. los drinken nee.BensBQ zei:Dat bier gaat geweldig in combinatie met een stoofpot, laatst ook gedaan en smaakte goed, had 1 blik over en geproefd maar die verdween in de gootsteen![]()
BensBQ zei:Dat bier gaat geweldig in combinatie met een stoofpot, laatst ook gedaan en smaakte goed, had 1 blik over en geproefd maar die verdween in de gootsteen![]()