BasBQ
Beef en Steak

Iemand ervaring

Ferdi

Sprokkelaar
Berichten
33
Vandaag de Weber binnen gekregen, mooi ding, maar softwarematig problemen ondervonden.
Nu in afwachting van Weber wat ze kunnen doen om het op te lossen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

SilverFox

Gerijpt
 
 
 
 
 
Berichten
4.840
Soms duurt een reactie inderdaad langer dan 20 uur, bij een product dat nog niet zo wijd verspreidt is
Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen, en waar je tegenaan loopt.
 

Ferdi

Sprokkelaar
Berichten
33
Ik begrijp het, ben (te) ongeduldig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

TheJoster

Stoker
 
Berichten
282
Ik heb deze zelf niet maar had wel op forums gelezen dat mensen er over het algemeen niet al tevreden over zijn..

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Ferdi

Sprokkelaar
Berichten
33
Te, ik weet het, maar soms ben ik eigenwijs en wil ik toch zelf beoordelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

PiCo92

Tondelzoeker
 
Berichten
7
Ik heb de Weber connect welgeteld 24 uur in huis gehad, meerdere telefoons gaven problemen met de verbinding en kreeg de thermometer niet aan de praat, zelfs zonder telefoon gaf het scherm geen temperatuur aan.
Inmiddels de Thermolith in huis en de eerste indruk hiervan is erg goed, komend weekend een eens testen met PP.
 

Q57

Tondelzoeker
Berichten
17
@Ferdi Ik heb de Connect bijna twee weken in huis gehad, inmiddels terug gebracht. Ik zou ook iedereen aanraden, voor aankoop te vragen, bij slechte werking of ze het apparaat terug nemen. Ik krijg bijvoorbeeld geen alarm als ik het gerecht moet omkeren of als ik het van de BBQ moet halen. Vreemd is, dat ik hetzelfde had met de iGrill 2. Ik heb de App op de iPhone XS geïnstalleerd. Ik begon echt te twijfelen aan de iPhone, omdat de iGrill 2 ook geen hoorbaar alarm liet horen. Terug naar de Connect, ik heb om deze te testen, ook eens de temperatuur vooraf ingesteld, wederom geen alarm. Ook was het niet meer mogelijk om een ander gerecht te kiezen, het enige wat ik bleef zien, was de vooraf ingesteld temp. app verwijderd, en op nieuw geïnstalleerd Gelukkig kreeg ik mijn geld terug.

Ook twijfel ik aan de water dichtheid die is al niet te hoog, maar mede omdat de opening waarin de probe's worden aangesloten naar boven gericht zijn. En ik vind de Connect te veel van het goede of slechte. te veel info. Maar de verwachtingen zijn groot, o.a. connectie met Google home.
Persoonlijk vind in de iGrill 2 een plug and play apparaat, doet bijna wat ie moet doen....jammer genoeg werkte deze ook niet met de iPhone.

Mail gestuurd naar Weber, dit is de reactie: Er staan t/m het eind van het jaar diverse updates en bugfixes gepland.
Misschien volgend jaar beter.
Heb ik een vraag, want ik blijft twijfelen aan de iPhone, ondanks dat medewerkers van Amac de instellingen hebben nagelopen, en geen defecte gevonden, ook de instellingen BT staat goed. Wie heeft ook problemen met de iPhone XS en de iGrill2 en de Connect?
 

Ferdi

Sprokkelaar
Berichten
33
Ik heb nu ook de igrill2 en icm de iPhone 11 Pro werkt het super


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

roza

Tondelzoeker
 
Berichten
7
ook ik heb de Connect vandaag binnen gehad en krijg geen verbinding met WIFI koppelen gaat goed maar wifi kan ik totaal niks mee ook niks intikken hij blijft maar zoeken.
ik wou de i grill 2 hebben maar de verkoper zij dat de Connect beter was en heb me om laten praten .
ga ze morgen bellen en ze ruilen hem maar om voor de i grill 2 want ik ben hier klaar mee na 3 uur klote.
er blijven maar 4 horizontale streepjes te zien en totaal geen activiteit.
updates gingen wel goed maar ben bang dat hij toch ergens in de software blijft hangen.
kan ook geen knopje vind voor wifi wat eerder beschreven is.
kan ook geen reset knop vinden zie wel een heel klein gaatje aan de onderkant maar daar gebeurt niks mee.
 

Ridevi71

Gerijpt
 
 
 
 
 
Berichten
3.440
Ik zou geen elektronica van weber kopen. Ooit eens een kerntemperatuur meter gekocht, deed het niet goed, tweede ook niet. Barbecues zijn echt super, maar de rest.........
Snappen niet dat ze hiermee hun goede naam verkwanselen. Zonde
 

roza

Tondelzoeker
 
Berichten
7
inmiddels zover net als Ferdi , zelfde probleem na reset.
deze gaat gewoon terug of geld retour of de i grill 2
 

roza

Tondelzoeker
 
Berichten
7
die van mij werkt nu , met heel veel gezoek en hulp op dit forum.
ga het uitproberen op de BBQ als dat niet werkt gaat het gewoon retour of in de verkoop.
 

roza

Tondelzoeker
 
Berichten
7
reset uitgevoerd.
gaat hij opnieuw de software laden , toen koppelen en dan geeft ie in de app zoeken met wifi .
daar links staat verbinden en dan daar op drukken en toen deed hij het bij mij.
en dan je netwerknaam en wachtwoord invoeren en hoppa hij deed het.
en dan komen namelijk ook de rechten en het serie nr van de context er in te staan en kan je ook Celcius aangeven.
hoop dat je hier wat aan heeft.
 

GuiltyNL

Tondelzoeker
Berichten
17
Ik heb, op basis van de reviews in de Google Play Store, ervoor gekozen om de Connect niet aan te schaffen. In plaats daarvan de iGrill 2 gekocht.

Weliswaar niet het meest recente product, maar wel ontwikkeld en bewezen werkend.
 

Q57

Tondelzoeker
Berichten
17
Ik heb nu ook de igrill2 en icm de iPhone 11 Pro werkt het super


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
@Beste Ferdi,
Ik heb de iPhone XS, maar van beide weber temps heb ik geen hoorbaar alarm gehoord. zou je mij screen shot kunnen laten zien, via PB of op deze site. Wat er toe doet mijns inziens op de iPhone, is de app. van Weber, en berichten instellingen....maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Je bent nooit te oud om te leren zeg ik maar...ik denk alles te hebben doorlopen.
Ik hoor graag van je
 
Bovenaan Onderaan