BasBQ
Beef en Steak

Iemand ervaring met Flaming Dust Rub?

 
 
 
 

Jappert

Gemarineerd
Berichten
1.041
Ik heb zo'n potje staan en ik weet dat er geen suiker en zout in zit. Iemand een idee in welke verhoudingen het aan te bevelen is?
 
Heeft Dennis die niet getest op z'n blog?

Maar natuurlijk ;) http://www.bbq-nl.com/2014/06/rub-review-flaming-dust.html

"Het busje lijkt klein maar aan deze rub is geen zout en suiker toegevoegd. Dat mag je zelf doen en dat is geen gek idee. Vaak worden die twee ingredi?nten als een goedkope vuller gebruikt en nu kun je tenminste zelf bepalen hoe zout en/of zoet je het wilt maken.
Aanbevolen wordt om op 1,5 theelepel rub, 2 theelepels bruine suiker en 1,5 theelepel zout toe te voegen."
 
Frits, idd ik pas het zelf ook nog al eens aan met  andere verhoudingen of ik gebruik andere soorten zout en verschillende soorten suiker, het is een klein potje maar je doet er heel veel mee. Probeer eens over de zalm. Top gerecht. succes met uitproberen
 
Ik lees in dat soort gevallen het etiketje dat erop zit :D Mijn aanbeveling kwam trouwens van hun website, dus ze zijn er nog niet helemaal uit zelf...

yvyzuda5.jpg
 
Of je leest het etiket..... Duh. Ik wist niet dat je er een recensie over geschreven had. Zal het eens "met aandacht" doorlezen :)

Ik ga PP en Ribs maken mijn gevoel zegt dat hij beter op ribs tot zijn recht komt, mee eens?
 
Ik zou hem zelf niet op mijn PP gebruiken, maar that's me. Ribs zou weleens leuk kunnen zijn. Beetje Aziatische ondertonen kan daarbij geen kwaad.
 
Dat gevoel had ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan