BasBQ
Beef en Steak

Iemand ervaring met de Welded.nl Barrel BBQ's?

HansQ

Tondelzoeker
Berichten
8
Hoi allemaal, ik heb in mijn BBQ assortiment, naast mijn kamado(s), en smoker ook een plancha / grill plaat (soort van Ofyr);

IMG_1441.jpg

IMG_1452_Original.jpg


Deze jongen is met name heel erg leuk als je gezelschap hebt, gewoon partij hout erin en gaan, ziet er leuk uit. Maar het grote nadeel van deze unit is dat hij slecht verplaatsbaar is (groot) maar ook de kwaliteit, geen roestvrij staal, het is relatief dun staal en de ruimte tussen vuurbak en de grillplaat is laag (zeg maar het stuk onder de grillplaat waar je het hout heen schuift zodra het goed warm is). Dus ik heb mijn zinnen gezet op iets anders. En aangezien ik langs een dijk woon met veel hoogteverschil moet het iets zijn wat met wieltjes verplaatsbaar is.

Nu ben ik online de Barrel BBQ's van Welded.nl tegengekomen, beetje de stijl van een Ofyr, maar dan mobiel en een aantal dingen die er bij Ofyr niet bij zit, hij lijkt mij ook prijstechnisch wat voordeliger, maar het is ook een kleiner merk, dus risico van het merk ophouden is ook groter;

corten-stalen-bbq-barrel-1000-verroest-welded.jpg

( via https://welded.nl/product/barrel-bbq-1000-vuurschaal )

Het idee van die aslade onderin spreekt mij wel aan, het aparte luchtrooster, en hij heeft wieltjes, dus dat tikt ook die boxen af. Alleen nu ben ik nieuwsgierig of er iemand is die ervaringen heeft met het merk?
 
Ik heb geen ervaring met dit apparaat. Wel ben ik metaalbewerker. De Welded is van Cortenstaal, dit is dus heel slijtvast. Lijkt me een degelijk ding. Zou hem wel even in het echt gaan bekijken als dat mogelijk is.
 
Ik heb geen ervaring met dit apparaat. Wel ben ik metaalbewerker. De Welded is van Cortenstaal, dit is dus heel slijtvast. Lijkt me een degelijk ding. Zou hem wel even in het echt gaan bekijken als dat mogelijk is.

Thanks kerel, ik was al van plan om ze binnenkort in het echt te gaan bekijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan