Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hans zei:Was het waterbakje leeg toen je klaar was met roken?
En vond je condenswater onder in je aspot?
De reden dat ik dit vraag is omdat dat bij mij wel gebeurd.
Ik plaats een glazen oven schaal tegen de deflectie plaat en vul deze gedeeltelijk met kokend water o.i.d.als ik met roken begin.
Temperatuur houd ik zo best redelijk constant maar vind dan wel wat water onderin, de ene keer wat meer dan de andere keer.
Er verdampt best veel water.
BeeJee78 zei:Ik laat 'm nu zelfs altijd in de Weber zitten, ook als er alleen maar wat gegrild wordt
BeeJee78 zei:Hoi Bram,
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is een ideaal ding. Het is gewoon echt eenvoudig om de temperatuur lange tijd stabiel te houden zonder veel ingrepen.
Ik wil niet anders meer!
Vraagje,
Vul je hem dan ook met water zoja is dat er niet snel uitgestoomd op meer dan 180 gr.C. ?
Ik laat 'm nu zelfs altijd in de Weber zitten, ook als er alleen maar wat gegrild wordt
dromer1967 zei:Als je hem gebruikt om te grillen dan vul je hem niet met water. Dat heeft met grillen ook niet veel zin denk ik.
Hans zei:dromer1967 zei:Als je hem gebruikt om te grillen dan vul je hem niet met water. Dat heeft met grillen ook niet veel zin denk ik.
O.K.
Dacht ik n.l. ook. :-? !