BasBQ
Beef en Steak

Iemand bekend met Fat Jack kamado?

Arie

Tondelzoeker
Berichten
13
Iemand ervaring met de Fat Jack kamado?
Was getriggerd door het uiterlijk van de Fat Jack infinity.
Maar kan een showmodel Fat Jack classic kopen in de buurt.

Kan alleen weinig info en reviews vinden.
Wordt onder andere bij de stookfabriek.nl verkocht.

Alvast bedankt.

Mvg Arjen
 
Nee, zelf nog nooit van gehoord.

Maar als je uw product omschrijving al begint met dit dan hebben ze van bescheidenheid in elk geval al geen last.

De Fat Jack Infinity Large 22" is het topstuk der topstukken. Een kamado van de allerhoogste kwaliteit die zeker niet onderdoet voor andere bekende merken op de markt.

En als je wat verder kijkt hebben ze hem ook al onder andere op Bol.com en bij Blokker verkocht.
 
Nee, zelf nog nooit van gehoord.

Maar als je uw product omschrijving al begint met dit dan hebben ze van bescheidenheid in elk geval al geen last.

De Fat Jack Infinity Large 22" is het topstuk der topstukken. Een kamado van de allerhoogste kwaliteit die zeker niet onderdoet voor andere bekende merken op de markt.

En als je wat verder kijkt hebben ze hem ook al onder andere op Bol.com en bij Blokker verkocht.
Klopt dit had ik ook gevonden.

Maar meer ook niet.
 
Lekkere Peppie en Kokkie site ook. Lorem Ipsum voorpagina en niet ingevulde bedrijfsgegevens. Handig voor als je een garantie claim wilt doen 😂
 
Lekkere Peppie en Kokkie site ook. Lorem Ipsum voorpagina en niet ingevulde bedrijfsgegevens. Handig voor als je een garantie claim wilt doen 😂
Dat klopt ook zeker. Maar ging me meer om het merk Fat Jack dan de site van stookfabriek.

Zal denk ik wel wachten op een showmodel van de Bastard.

Grill Guru ook bekeken maar die deksels bleven niet mooi staan.

Columbus lijkt ook interessant maar niet in de buurt van Leeuwarden te bekijken.
 
Beetje vaag ze bestaan al vanaf 2020 en hebben pas 3 reviews, er staat ergens in de tekst dat je de spullen kan ophalen in
Stavangerweg 4a, 9723 JC, Groningen kijk je op google maps is het een bedrijfsgebouw 3 bedrijven maar geen stookfabriek op de gevel.
Ook het aantal recepten is niet zo veel ze beloven dat er regelmatig recepten bij komen maar zie dat niet als je al van af 2020 bezig ben is 4 wel weinig.
 
Maar….
Ik ben wel benieuwd waar jij door getriggerd bent.
Plaatjes? 😅
Ja dat had ik in eerste post vermeld. Vind de infinity wel een apart / mooi uiterlijk hebben.

Ben sinds een paar weken wat aan het inlezen, bekijken wat nog een aardige kamado is. Voor onder de 1000€.

Maar natuurlijk wel voor materiaalkeuze gaan ipv. Uiterlijk 😅
 
Het ziet er gewoon uit als een doorsnee kamado die je ook bij een tuincentrum ziet staan.
Dan zou ik eerder een Classic Joe 1 kiezen bij Alternate.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Beetje vaag ze bestaan al vanaf 2020 en hebben pas 3 reviews, er staat ergens in de tekst dat je de spullen kan ophalen in
Stavangerweg 4a, 9723 JC, Groningen kijk je op google maps is het een bedrijfsgebouw 3 bedrijven maar geen stookfabriek op de gevel.
Ook het aantal recepten is niet zo veel ze beloven dat er regelmatig recepten bij komen maar zie dat niet als je al van af 2020 bezig ben is 4 wel weinig.
Dat ik stookfabriek vermeld heb. Was meer voor de plaatjes van Fat Jack.

Maar Fat Jack is niemand echt bekent lees ik wel.
 
Ik zou even een paar maandjes door sparen en dan een wat gerenommeerd merk kopen. Bij een degelijk bedrijf.

Dan heb je minder gezeik als er wel iets niet goed is.

Als je toch al van plan bent om +/- € 1.000 00 is die stap niet zo groot meer volgens mij.

(Dit zeg overigens iemand die alles op zn Webertje doet )
 
Het ziet er gewoon uit als een doorsnee kamado die je ook bij een tuincentrum ziet staan.
Dan zou ik eerder een Classic Joe 1 kiezen bij Alternate.
Nou weet ik niet of he direct voor alternate moet gaan met het oog op afgandeling klachten/problemen.
 
Voor €150 meer koop je een Basterd, ook niet de alleraller mooiste maar zeer degelijk en vooe nog eens 100 extra gewoon kompleet. Tuurlijk, accessoires nooit genoeg😉
Basterd ziet er veel degelijker uit, is dat ook denk ik en heeft een bruikbaarder dak ventiel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Nee, zelf nog nooit van gehoord.

Maar als je uw product omschrijving al begint met dit dan hebben ze van bescheidenheid in elk geval al geen last.

De Fat Jack Infinity Large 22" is het topstuk der topstukken. Een kamado van de allerhoogste kwaliteit die zeker niet onderdoet voor andere bekende merken op de markt.

En als je wat verder kijkt hebben ze hem ook al onder andere op Bol.com en bij Blokker verkocht.

Ik dacht hierna dat ik echt iets bijzonders te zien kreeg.. maar het is gewoon de zoveelste kamado van de boot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Lekker nog even doorsparen en dan langs een fysieke winkel gaan om eens te proberen, voelen en vragen.

Je kunt je centjes maar 1x uitgeven en dan wil je dat natuurlijk aan een goed product doen.
 
Lekker nog even doorsparen en dan langs een fysieke winkel gaan om eens te proberen, voelen en vragen.

Je kunt je centjes maar 1x uitgeven en dan wil je dat natuurlijk aan een goed product doen.
Ja John helemaal waar maar toen ik dat deed twee haar geleden kwam ik uit op een Joe xxxl 😅
Die kwam er niet en ik wilde niet voor minder gaan. Heeft ong 16 maanden geduurd.
Een tijdje terug een verjaardags Bastard gekocht met een aantal boeien extra’s en een leuke korting.
De rode ben ik nog niet vergeten maar ik ben héél blij met mijn nieuwe kookmaatje!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Ja John helemaal waar maar toen ik dat deed twee haar geleden kwam ik uit op een Joe xxxl 😅
Die kwam er niet en ik wilde niet voor minder gaan. Heeft ong 16 maanden geduurd.
Een tijdje terug een verjaardags Bastard gekocht met een aantal boeien extra’s en een leuke korting.
De rode ben ik nog niet vergeten maar ik ben héél blij met mijn nieuwe kookmaatje!!

Perfect toch!

Je bent in ieder geval goed voorgelicht en wist precies wat je wilde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Ik zou even een paar maandjes door sparen en dan een wat gerenommeerd merk kopen. Bij een degelijk bedrijf.

Dan heb je minder gezeik als er wel iets niet goed is.

Als je toch al van plan bent om +/- € 1.000 00 is die stap niet zo groot meer volgens mij.

(Dit zeg overigens iemand die alles op zn Webertje doet )
Kon deze voor 600€ kopen.

Maar ik geloof dit wel😅.
Ga wat anders zoeken
 
Het is al geregeld 😅
1000012777.jpg
 
Prima keuze, veel plezier er mee
 
  • Leuk
Waarderingen: Arie
Terug
Bovenaan Onderaan