BasBQ
Beef en Steak

Iemand bekend met Alpha Grillers thermometer?

 

Jongkind

Sprokkelaar
Berichten
47
Bij een zoektocht naar een nieuwe thermometer (heb een CombiTemp Pro via via maar die leest erg langzaam). Voor 18€ incl verzending heb je de zogenaamde fantastische Alpha Griller Instant Read. 2-3 seconden (net zo snel als de MK4). Heeft iemand deze toevallig en hoe zijn de ervaringen? Proberen of toch de MK4?

Alvast bedankt voor de reacties
 
Geen ervaring mee.

Kan alleen zeggen dat ik deze al meer dan een jaar tot volle tevredenheid gebruik.


Misschien vind je het wat, op Ali ook wel te vinden voor paar euro minder.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
 
Voor dat geld zou ik het gewoon proberen.

let op: vanaf 1 juli moet ook hierover btw betaald worden. Dat is 21%, weet niet of ze dan ook inklaringskosten gaan rekenen.
 
Geen ervaring mee.

Kan alleen zeggen dat ik deze al meer dan een jaar tot volle tevredenheid gebruik.


Misschien vind je het wat, op Ali ook wel te vinden voor paar euro minder.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
Dankjewel, ben even gaan zoeken en kwam toch wel wat opmerkingen tegen dat de alpha grillers niet zo snel leest als ze aangeven 2-3 seconden is eerder 6-7 seconden. Dan kan ik dus net zo goed mijn huidige houden. Leest deze TP19 wel binnen deze 2-3 seconden?

Via Amazon idd 29€ en morgen binnen via Ali 20,- en 19 juli binnen.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, voor mijn gevoel wel onder de 2 sec.


Ik heb m trouwens een jaar in gebruik nu, dacht langer

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
 
Ja hoor, voor mijn gevoel wel onder de 2 sec.


Ik heb m trouwens een jaar in gebruik nu, dacht langer

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
Besteld via Ali, vanwege vakantie heb ik geen haast en nu nog korting ook kwam ie op 17,-. Ben benieuwd.
 
Dat is niet duur. Ik zie alleen de 19H voor dat geld. Die lijkt kwa specificaties iets trager.

Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
 
Besteld via Ali, vanwege vakantie heb ik geen haast en nu nog korting ook kwam ie op 17,-. Ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd...... na 1 juli krijg je eerst een betaalverzoek van PostNL om de btw en inklaringskosten te voldoen maar van laatst genoemde zijn de tarieven nog niet bekend 🤔
 
Alleen als je op of na 1 juli besteld lijkt me?
Nee, als je pakje op of na 1 juli langs de douane gaat..... mogelijk dat Amazon goedkoper geweest was..... daar is alles al verrekend bij de aankoop 😉
 
Nee, als je pakje op of na 1 juli langs de douane gaat..... mogelijk dat Amazon goedkoper geweest was..... daar is alles al verrekend bij de aankoop 😉
Podverdikkie, die 21% kan ik dan nog wel hebben, komt ie op 20,57 namelijk. Hopelijk vallen de inklaringskosten mee. Als deze 13 euro zijn dan zou Amazon goedkoper zijn. Achja wel weer een leuk verhaal.
 
Podverdikkie, die 21% kan ik dan nog wel hebben, komt ie op 20,57 namelijk. Hopelijk vallen de inklaringskosten mee. Als deze 13 euro zijn dan zou Amazon goedkoper zijn. Achja wel weer een leuk verhaal.
let wel dat je ook BTW over eventuele verzendkosten moet betalen. De inklaringskosten zijn naar mijn weten altijd een standaard bedrag, dat ligt tussen de 13-15 euro.
Krijg nu wel een ooh shit gedachte. Heb wat onderdeeltjes voor mijn bosmaaier gekocht in China. Reden is dat ze gewoon niet te krijgen zijn. Hopelijk komt alles netjes voor 1 juli binnen, anders worden het dure onderdelen.
 
Hopelijk komt alles netjes voor 1 juli binnen, anders worden het dure onderdelen.

Dat gevoel ken ik 🤣 ik heb m’n laatste bestellingen net op tijd binnen 👊🏼
Met een beetje geluk gaat AliExpress het snel goed regelen...... zijn druk aan het bouwen in de EU om van daaruit te leveren....
 
Terug
Bovenaan Onderaan