BasBQ
Beef en Steak

Idee?n voor koude hapjes voorbereid op BBQ

 
 
 

Chucky69

Vuurmaker
Berichten
80
Hoi allen,

Volgende week zondag ben ik met een paar vrienden naar een carnavals heren zitting.
Aangezien daar al vroeg de pilsjes langs komen :D, is het fijn om wat hapjes mee te nemen zodat we het wat langer overleven.
Andere jaren nam ik kleine gehaktballetjes en kaas mee, maar dit jaar wil ik graag wat lekkers op de BBQ voorbereiden.
Iets als chickenwings en gehaktballetjes.

Maar misschien hebben jullie nog wat meer lekkere idee?n voor koude hapjes voorbereid op BBQ.
Kunnen jullie me wat inspiratie geven?

Alvast bedankt
Frank
 
Even een kickje van dit topic. Ik ben bijna jarig, en wil mijn collega's trakteren op iets van de Q. Helaas geen mogelijkheid om het werk om iets te warmen, laat staan te bereiden. Het moet dus iets zijn wat koud geserveerd kan worden.

De pulled pork cup cakes lijken me wel wat, maar als iemand nog andere ervaringen/idee?n heeft, graag!
 
MOINK ballen zijn koud ook lekker.

Maar je kan ze toch ook warm mee nemen van huis en da goed inpakken in aluminium folie en kranten, dan blijven ze ook warm
 
MOINK balls, prima idee! Warm meenemen? Dan moet ik om 5 uur op om de Q aan te steken. Ik vind mijn collega's best aardig, maar er zijn grenzen hoor  B-)
 
Ik doe hier wel eens plakjes stokbroodjes met koolsla en dun gesneden buikspek of restjes pullen pork, beiden koud goed te doen. 
 
Terug
Bovenaan Onderaan