BasBQ
Beef en Steak

Ideale Hoes?

 
 

Wailer

Stoker
Berichten
365
Ben hier al even niet meer geweest .. relatie over.. woonruimte zoeken etc etc

Nu heb ik dus woonruimte, woon er sinds afgelopen woensdag. Het is een soort gelijkvloers huis met patio en een slaapkamer boven. Er is een tuin(the)! Een patio tuin, te bereiken via woonkamer, keuken en slaapkamer beneden.
Bij mijn vorige huis reed ik mijn WMT na gebruik altijd de schuur in .. dat is nu niet handig, want door keuken of slaapkamer zie ik niet zitten. Plus berging niet heel groot.. en er moet een grote vriezer staan uiteraard :)

Nu wil ik een hoes voor m'n Q zodat hij buiten kan blijven staan. Echter heb ik ook een Bekvam tafeltje ... Die ik het liefst onder de zelfde hoes plaats.

Iemand tips voor welk soort hoes ik moet gaan? Moet gewoon waterdicht zijn. Hopelijk kan Q en tafeltje (gebeitst) daar goed tegen.

RVS rooster zal ik dan maar wel netjes binnen hangen steeds.

Dank vast!

Verstuurd vanaf mijn Pixel 3a met Tapatalk
 
Het vervelende van een hoes is dat er toch condens onder komt en dat is toch niet echt fijn voor het hout. Heb nog geen hoes gezien waar een Bekvam onder past.
Maar er zijn wel zeilmakers die hoezen op maat maken.
Btw: welkom terug.
 
Dank Frits,

ik dacht aan zo'n grote hoes die Weber heeft voor de buitenkeukens. Die zijn stuk breder. Condens is wel een dingetje ... Kan er natuurlijk ook voor kiezen alleen onder hoes te zetten als er regen wordt afgegeven. Tafeltje is onmisbaar en ik heb weinig zin m'n huis steeds door te moeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan