BasBQ
Beef en Steak

Iberico Secreto Saté

Het ziet er iig lekker uit en dat is het belangrijkste. Dus een sate bapi speciaal.
 
Dat is zeker waar. En idd saté hoort op een stokje. Ik wist ff niet hoe dit te benoemen. De saté saus is natuurlijk home made. Ik geloof dat wij dezelfde receptuur gebruiken als jullie. Dus dat moet goed zitten. Maar ik denk dat we net zo smakelijk eten als we dit van procureur zouden maken.



Dit stukje vlees vind je alleen op het Iberico varken. Bij normale varkens is dit stukje spier niet ontwikkeld. Mocht ik er naast zitten hoor ik het graag.
Ik vroeg het me af omdat ik het dus online eens zag bij StoerVlees


Hierbij gaat het dus om hollands varken... Vandaar! Toevallig iemand met slagerskennis op t forum?
 
Mooi stukje vlees. Ziet er goed uit.... en zal vast en zeker erg smakelijk zijn geweest. Hier staat dar stukje vlees over een week of 2 in de planning.
Niet met saté maar een ander recept.


Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Verkrijgbaarheid wordt wel een probleem ja als jan en alleman het gaat gebruiken voor saté, frikadellen....
What`s next? Kattenvoer :mad:

Katten mogenngeen varkensvlees. Maar als ik een wagyu brisket trim krijgen ze daar gewoon afsnijdsels van 😂
 
Zelfs bij jou katten ligt de lat al heel hoog dus :ROFLMAO:
 
Haha nee, er kan een virus in zitten waar katten niet tegen kunnen. Vandaar dat varkensvlees gemeden wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan