BasBQ
Beef en Steak

Iberico French Racks

 
 
 

SpiKeY

Pitmaster
Berichten
537
Na de slachting van vorige maand heb ik mijn lesje geleerd. ;) Hopelijk verdien ik deze keer meer dan twee stemmen.

Mijn inzending: Iberico French Racks van #BeefenSteak.  Peper en zout en lekker later rusten tot #Monsti klaar is voor de start. #Monsti heb ik indirect ingedeeld en even van mijn ouwe liefde de CastIron geleend.

Veel @$#@ .. laat de foto's maar komen toch?
Iberico Racks burning...
DSC_2610_zpseavybovs.jpg

Wat sensatie hier en daar.
DSC_2623_zpsv8kisk6g.jpg

En lekker laten rusten tot het gewenste temperatuur van 65 graden.
DSC_2643_zpslhwbr9ju.jpg

Het eind resultaat:
DSC_2649_zps1rhmpg8r.jpg

En dan nog als laatste...
DSC_2652_zpsf41upmyz.jpg

 
Lekker hoor
 
Yummie
 
ziet er mooi uit hoor. moet toch meer dan 2 stemmen opleveren. sterker nog als je het recept van je aardappelsalade even post dan stem ik gelijk op je :D
 
KamadoNovice zei:
ziet er mooi uit hoor. moet toch meer dan 2 stemmen opleveren. sterker nog als je het recept van je aardappelsalade even post dan stem ik gelijk op je :D
recept: met of zonder foto's? Over twee weken staat deze op de planning. Ik zal een mooi verslag van maken.
 
SpiKeY zei:
KamadoNovice zei:
ziet er mooi uit hoor. moet toch meer dan 2 stemmen opleveren. sterker nog als je het recept van je aardappelsalade even post dan stem ik gelijk op je :D
recept: met of zonder foto's? Over twee weken staat deze op de planning. Ik zal een mooi verslag van maken.
Kan nog wel 2 weken geduld opbrengen hoor.
 
KamadoNovice zei:
SpiKeY zei:
KamadoNovice zei:
ziet er mooi uit hoor. moet toch meer dan 2 stemmen opleveren. sterker nog als je het recept van je aardappelsalade even post dan stem ik gelijk op je :D
recept: met of zonder foto's? Over twee weken staat deze op de planning. Ik zal een mooi verslag van maken.
Kan nog wel 2 weken geduld opbrengen hoor.
Ik zal dit zo spoedig mogelijk oppakken. Eerder dan twee weken. #beloftemaaktschuld.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan