Beef en Steak

I’m New in…. Jos van De Hofstee te Bemmel

Jos van De Hofstee

Tondelzoeker
Goede dag allen en dank voor het toelaten dat bij het BBQ Genootschap. Sinds afgelopen donderdag hebben we onze eerste Kamado in de tuin staan, een bijna complete BGE-xl . Voorheen BBQ’de ik op een Weber net briketten. De voorkeur gaat uit naar vis en rund en de Römertopf Brick gebruikte we veel voor de groente. Ideaal om tegelijk een gehele gang te koken. We wilde een grote kamado om dat we met ons samengestelde gezin geregeld met een groet club zijn. Ook koken we vaak voor ons tweetjes en maken daar veel tijd voor en daar hoort goed gereedschap bij

Ik ben een beginner met durf. Ben leergierig om het echte kamado werk onder de knie te krijgen.
De eerste dag gestoeid met de temperatuur en vrijdag de eerste Pulled Pork gemaakt na recept van Noskos (@noskos, dank voor de heldere uitleg en recepten op internet en YouTube, het helpt mij opweg en we zullen zeker meer recepten gaan maken).

Zal dit forum gebruiken om mijn vragen te stellen, te lezen wat er reeds gedeeld is.

Tevens ben ik benieuwd of er op dit forum fanatiekelingen zijn uit Bemmel of Haalderen-Gendt-Huissen-Ressen. Zoek namelijk naar de plaatselijk lekkernijen of een groep waar ik me bij kan aansluiten om samen te BBQ of verder te leren koken.

Jos Smits (43) uit Bemmel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Jos!

Haalderen is voor mij geen onbekend terrein. Hier ging ik als 10-jarig jochie vaak met mijn oom nachtvissen.
Aan jouw spullen zal het zeker niet liggen. Laat die mooie gerechten maar zien :)

Welkom bij het genootschap

Je kan voor een groot gezelschap aan de gang met je Q
Je gaat je durf projecten toch ook wel posten? 😉

Jos, welkom.

Welkom Jos. Veel plezier.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan