BasBQ
Beef en Steak

Houtskoolmand & asopvanger kamado

Opa

Tondelzoeker
Berichten
5
Hallo allen,

Ik ben momenteel zeer aan het twijfelen over de aanschaf van een houtskoolmand en een asopvanger voor een kamado (Intratuin huismerk Large).
Wat zijn jullie ervaringen hierin? Zijn dit terechte investeringen of is het vooral nice to have?

Alvast bedankt
 
De kolenmand is voor mij een must have. Het gemak van kolen uitschudden en aanvullen in plaats van eruit scheppen is het mij waard.

En een betere airflow omdat de kolen de luchtgaatjes onderin niet blokkeren is ook erg fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Opa
Ik zou er niet zonder willen. Mand en asbak , gebruiksgemak top šŸ˜„
 
  • Leuk
Waarderingen: Opa
Beetje eentonig antwoord, maar bij mijn bastard zat de kolenmand en asbak er standaard bij. En het is toch wel super makkelijk. Mandje uitschudden boven de asbak. Mandje eruit halen. Asbak legen. Asbak terugleggen. Mandje erin. Kolen bijvullen en aansteken maar.
 
Zeker aanschaffen! Als je het eenmaal hebt, wil je niet meer anders :)
 
De kolenmand is voor mij een must have. Het gemak van kolen uitschudden en aanvullen in plaats van eruit scheppen is het mij waard.

En een betere airflow omdat de kolen de luchtgaatjes onderin niet blokkeren is ook erg fijn.
Helemaal eens, ik heb deze zelf ook pas vrij recent aangeschaft na lang twijfelen, maar dat had ik veel eerder moeten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan