Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weber ketel.RedFox zei:Mijn voorkeur gaat uit naar de koskosbriketten van Sligro, dus niet de houtskool.
Maar ik gebruik ze dan in mijn Weber WSM47 en OTP57, ik weet zo even niet welke Q jij inzet?
In een ketel zou ik zeker dan eens de kokosbriketten ook uitproberen en zien wat je daarvan vindt.rowhald zei:Weber ketel.RedFox zei:Mijn voorkeur gaat uit naar de koskosbriketten van Sligro, dus niet de houtskool.
Maar ik gebruik ze dan in mijn Weber WSM47 en OTP57, ik weet zo even niet welke Q jij inzet?
ikke
Mee eens.RedFox zei:In een ketel zou ik zeker dan eens de kokosbriketten ook uitproberen en zien wat je daarvan vindt.rowhald zei:Weber ketel.RedFox zei:Mijn voorkeur gaat uit naar de koskosbriketten van Sligro, dus niet de houtskool.
ikke
Hogere calorische waarde, langere brandduur, "schone" verbranding, beperkte asrest en ook nog eens goed voor het milieu omdat er geen boom voor hoeft te worden gekapt.
DanBras zei:Mee eens.RedFox zei:In een ketel zou ik zeker dan eens de kokosbriketten ook uitproberen en zien wat je daarvan vindt.rowhald zei:Weber ketel.RedFox zei:Mijn voorkeur gaat uit naar de koskosbriketten van Sligro, dus niet de houtskool.
ikke
Hogere calorische waarde, langere brandduur, "schone" verbranding, beperkte asrest en ook nog eens goed voor het milieu omdat er geen boom voor hoeft te worden gekapt.
De Bonfire (rebranded Terlanco) kokosbriketten van de Sligro zijn top. Prijs/kwaliteit verhouding is niets mis mee en dit waren mijn standaard briketten voordat we op sponsorbriketten zijn over gegaan. Maar zodra deze voorraad weer verdwenen is dan schakel ik zo weer terug naar de kokosbriketten van de Sligro.
rowhald zei:Wel fijn dat iedereen een duidelijk antwoord geeft op de vraag.
Iets met houtskool in plaats van brikketten.
Hier heb je wat aan.
ReneR uitgezonderd.
ikke