Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt wel aardig te werken. Wordt wel gebruikt om kinderen de aanmaakhoutjes voor de kachel met te laten maken. Is in ieder geval veiliger als een bijlIk kan het zo niet vinden via de zoek functie,
Maar iemand ervaring met een houtsplijter als dit?
Bekijk bijlage 39974
Dat wordt bij droog eiken wel een uitdaging denk ikIk gebruik deze, zogenaamde wood grenade, gaat super en dikte van het hout maakt niet uit.
Bekijk bijlage 39984
Heb ik ook al eens naar zitten kijken., maar vond het nogal aan de prijs om een keer te proberen.Deze schijnt ook heel goed te werken, maar geen ervaring mee zelf![]()
Logmatic LM-250
Logmatic Houtklover (LM 250), een revolutionair nieuw werktuig! De moderne manier om hout te kloven. Gemakkelijk te gebruiken, doeltreffend en veilig. Dé oplossing voor het kloven van hout, indien u geen machine wilt kopen.Tip van onze experts: zie ook onze best verkochte handmatige houtklover...www.houtklover.org
Dank je we voor de mooie toevoeging.
Een bijl heb ik nog, merk weet ik niet maar heb ik in 1 van de vakanties uit Tsjechië mee genomen. Blijft goed scherp gelukkig.
De losse spies lijkt me alleen als extra kloof materiaal bij hele stugge blokken prettig.
Het hout komt gekliefd binnen. Maar op open haard formaat. Moet nog gaan priegelen welke maat het prettigste gaat werken, maar zal vast niet in dat formaat zijn