Beef en Steak

Hotdog Cowboy en Hotdog BBQ

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ribo
  • Startdatum Startdatum

Ribo

Tondelzoeker
Na 4 weken op vakantie zonder BGE, hoogste tijd om weer on fire te gaan 🔥! Ik zag dat de fotowedstrijd om hotdogs gaat en laten wij net nog overgebleven hotdogs in de koeling hebben. Plan de campagne maken, boodschappen doen en aan de slag!

Ik heb gekozen voor 2 soorten met een mengelmoes van verschillende recepten. Beiden waren echt een smaakexplosie, heerlijk!

Hotdog Cowboy (zo noem ik het maar 😅), broodje gesmeerd met Cowboy butter (echt een aanrader, super lekker) en afgewerkt met curry saus

Hotdog BBQ, broodje gesmeerd met BBQ saus van Noskos en afgewerkt met Bigger Than Mack van Saus.Guru

Verder opgemaakt met augurkjes, gebakken uitjes, 🥓 bacon reepjes, paprika en bieslooslook
---

Het eindresultaat
1000024567.jpg

Cowboy butter maken 🤠
Even op de BBQ en later laten opstijven in de koelkast totdat het mooi smeerbaar is
1000024542.jpg

1000024549.jpg

Een deel van de toppings
1000024552.jpg

Broodjes kort roosteren, bacon reepjes bakken en alvast 1 hotdog proeven 🤫
1000024555.jpg

Broodje smeren met de Cowboy butter. De andere is met BBQ saus, vergeten een foto van te maken
1000024557.jpg

1000024561.jpg

1000024578.jpg

Jeetje, wat een plaatje!
Ziet er top uit zeg...

• Leuk
Waarderingen: Ribo
Zalige dogs hoor. Mooi werk!

• Leuk
Waarderingen: Ribo
Dat zijn smakelijke Hotdogs geworden Ribo!

Cowboy butter… nu weet ik dat ik een boer ben uit het zuiden maar hier had ik nog nooit van gehoord 😅 snel maar eens maken om het te proeven.

Terug
Bovenaan Onderaan