K
Kobold
Gast
Mooi filmpje zeg! heb je ook kunnen achterhalen hoe en waarmee de glazuurlaag is gemaakt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is trouwens de functie van het perliet? Ken het alleen als iets dat je aan aarde toevoegt als je het licht en luchtig wilt houden. Gebruikte het voor mijn Mexicaanse pepers.
Kobold zei:Mooi filmpje zeg! heb je ook kunnen achterhalen hoe en waarmee de glazuurlaag is gemaakt?
noskos zei:...custom koplampen voor de chopperfietsen te maken...
jeroen78 zei:En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder
jeroen78 zei:En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Red het af en toe al niet om 1 keer in de week de q aan te steken. Maar heel bijzonder
Henny zei:jeroen78 zei:En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Ja, dat moet je zeker hebben, dit doe je niet zomaar even.
Dat is gunstig! Maar veel respect hoor!!!petero zei:Henny zei:jeroen78 zei:En je hebt echt tijd over(te veel), want ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Ja, dat moet je zeker hebben, dit doe je niet zomaar even.
en ik werk in de ploegen dus kan overdag wel eens wat doen of s'middags.
vrg peter
Zo vaak als het kanHHR zei:Samen met je gezin bbq-en. ;D