BasBQ
Beef en Steak

Hoihoi!

FemaleGriller123

Tondelzoeker
Berichten
7
Ik ben Stephanie, 33, hou al jaren van koken.. En sinds kort hou ik ook van (allerlei bereidingen op) de Bastard!

Ben sinds december in het bezit van een Bastard Medium Urban Complete 2020 (na een jaar onderzoek en tobben over hoge aanschafwaardes van Kamado's gelukkig TOCH eentje gekocht; had ik VEEEEEL eerder moeten doen! )

Inmiddels alweer een paar maandjes verder en ik gebruik de Bastard nu 1-2x per week. Wekelijks een pizza'tje en daarnaast af en toe wat grotere stukken vlees als we met t hele gezin/familie aan tafel gaan

Gisteren nog een ham van 3 kg low n slow bereid & gerookt. Paar keer spareribs gemaakt, veel pizza's en inmiddels ook brood gebakken. Daarnaast een hoop groenten gegrild, en natuurlijk zo nu en dan wat bbq worsten en ander 'bbq-vlees' zoals ze t in de supermarkt verkopen.

Mijn arsenaal aan bbqspullen wordt steeds verder uitgebreid; pizzasteen bevalt goed. Inmiddels zijn er digitale bluetooth thermometers en een looftlighter onderweg.

Ik hou van n goed stuk vlees, maar wil ook de komende tijd meer vega gerechten uitproberen. Ik heb de vega recepten thread al gevonden op het forum, maar vind dat er nog wat weinig instaat; wellicht ga ik het de komende tijd wat aanvullen. Tot die tijd; tips voor goede vega recepten zijn altijd welkom.

Groetjes!




78c826b1d23918425dd8efc0d5ed883c.jpg
7041dccda8ccb897e2e6f3c643b5cbd5.jpg
ccead7064d915cd33031b1c1e5fcb884.jpg
b4ed8bf3143bd0ca73f24162091c392b.jpg


Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Hallo Stephanie! Welkom hier.! Ben zeker benieuwd naar je bijdragen
 
Welkom hier.
 
Welkom! Hopelijk kan je snel het vega recepten gedeelte aanvullen. Zelf zoek ik ook wat recepten voor variatie.
 
Welkom Stephanie.
Indien je leuke aanvullingen hebt voor op het receptendeel, zeker doen, je zal er veel forumgenoten blij mee maken.
Zelf nog maar sedert begin maart eigenaar van een Bastard Medium en zit met hetzelfde gevoel, had ik al veel vroeger moeten aanschaffen.
 
Welkom Stephanie.
Indien je leuke aanvullingen hebt voor op het receptendeel, zeker doen, je zal er veel forumgenoten blij mee maken.
Zelf nog maar sedert begin maart eigenaar van een Bastard Medium en zit met hetzelfde gevoel, had ik al veel vroeger moeten aanschaffen.
Dankje! Heb vandaag wat (vega) kookboeken er bij gepakt en ik ga deze week eens een en ander uitproberen

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Welkom hier op het mooie forum Stephani


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Stephanie hartelijk welkom op dit mooie en gezellige forum, wat leuk een naamgenoot🤪 alleen heb ik een é in de naam😁
 
Hoi Stephanie,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan