BasBQ
Beef en Steak

Hoi!

 
 
 

Jos

Vuurmaker
Berichten
91
Hallo,

Naam is Jos, 33 jaar jong en afkomstig uit het mooie Den Haag. Passie voor eten, koken en alles daaromheen. Ook tijdens mijn reizen naar Amerika, Canada, Costa Rica en Italie de laatste jaren heb ik veel mogen proeven en proberen, vind het dan vooral leuk om thuis bepaalde gerechten na te maken en er een eigen twist aan te geven. Tijdens mijn koksopleiding de basis kunnen leggen voor roeren in de pannen, nu puur als hobby in het weekend lekker wat uren in de keuken of achter de Q.

Ben vooral op zoek naar leuke projecten om eens te proberen, momenteel in het bezit van een 57CM Weber Kettle. Hoop ooit nog eens een echte pizza/houtoven te kunnen metselen maar dan zal er eerst een grotere tuin moeten komen  :p

Laatste probeersels zijn Beer Can Chicken, 3-2-1 Ribs en Pulled Pork. Wil deze zomer graag eens brisket, picanha, buikspek en wat verschillende soorten Ribs proberen. Wat impressies voor de lekkere trek :):

3-2-1 Ribs
6f1qVoZC_fkOK5-WLRo2brE_EzDLsQpyt5YMHyuk4d4=w717-h955-no

Pulled Pork:
dhV9M8xrPs3t-yz_IdGZTVlxE3kb3bkbkjEN3VLxLHs=w538-h955-no

Ossenhaas spies, kippenskluifjes en gegrilde groente van de Q (gisteren):
GHkQt4YYVL0oVXAI35CNSNE9yrSCnxjMDYsoWZDcVo4=w538-h955-no

Beer Can Chicken:                                                                               
Y8xGNfv93D-TbG4wScAQhlgVjAD9bs3cz7hZx4xY2uo=w538-h955-no


Hoop veel leuke ervaringen en tips te lezen hier op het forum!

grtz
 
hoi Jos,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom bij ons!
 
Jos, welkom bij de club.

Ben zo vrij geweest om je foto's even zichtbaar te maken ;)

Hier voor moet je de afbeeldings-url tussen img codes zetten.

Code:
[IMG]https://lh3.googleusercontent.com/Y8xGNfv93D-TbG4wScAQhlgVjAD9bs3cz7hZx4xY2uo=w538-h955-no[/IMG]

dan krijg je dit bij plaatsen

Y8xGNfv93D-TbG4wScAQhlgVjAD9bs3cz7hZx4xY2uo=w538-h955-no
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan