BasBQ
Beef en Steak

Hoi even voorstellen

Lennaert00

Tondelzoeker
Berichten
5
Dag bbq'ers, mijn naam is Lennaert 21 jaar jong en ben in het bezit van een Weber Mastertouch 57 ivory.

2 jaar geleden een video gezien van Noskos over de 3-2-1 spareribs, nou bij het zien van die video begon mijn interesse voor het barbecueënen. Sinds die video vele andere video's gezien en uiteindelijk een hele tijd later (half jaartje geleden) mijn eerste bbq gekocht, via martkplaats want tja is zoiets wel echt leuk om te doen en gaat het ook lukken en stiekem scheelde het ook nog wel wat centen. Nou en of het leuk was! Zo'n heel proces van een paar uur lang een stuk vlees garen en uiteindelijk beloond worden met zo iets lekkers kan ik iedereen aanrader, maar goed daar hebben jullie natuurlijk al veel ervaring in ;). Ik zal ff een fotootje erbij doen van mijn eerste echte bbq gerecht (spareribs 3-2-1). Wat mij het meest verbaasd heeft is rookhout, ik dacht altijd dat dat maar een beetje toevoeging gaf en vooral lekker was voor tijdens het ''koken'' van zo'n recept, maar man wat is het tof om je rookhout terug te proeven in je vlees

Nu is het natuurlijk nooit goed genoeg zo'n bbq en willen er veel altijd meer, nu ben ik zelf stiekem ook zo een. Ergens in de toekomst hoop ik een mooie upgrade te kunnen kopen, maar geen idee wat nou de beste keuze is, daar kan men mij hier vast mee helpen. Of het een kettle joe wordt een basterd large, ik zie het later allemaal wel.

Groetjes!

WhatsApp Image 2022-04-11 at 3.06.40 PM.jpeg
 
Lennaert, welkom bij het genootschap
 
Welkom Lennaert!
 
Welkom Lennaert
 
Welkom Lennart.
Veel plezier.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ze waren ook echt heerlijk (al zeg ik het zelf. Wel zat er 1 nadeel aan, elke sparerib die je vervolgens eet vanuit de winkel e.d. is ineens een stuk minder lekker 🙈
Heel herkenbaar dit probleem. Ik hou van spareribs maar bestel ze tegenwoordig niet meer als we uit eten zijn. Sinds ik ze zelf maak is dat iedere keer teleurstelling 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan