Beef en Steak

Hoi allemaal

Sylviem

Tondelzoeker
Ik stel me even
Hoi ik ben nieuw hier 😉
Ik ben sylvie ik kom hier regelmatig even kijken en bedacht dat ik me daarom maar eens moest gaan registreren.
we hebben sinds okt vorig jaar een kamado classic Joe ll en zijn daardoor soms op zoek naar hoe en wat bereiden uitproberen lekkerder maken etc.
samen met mijn man kinderen en kleinkinderen buren familie en vrienden is het dus regelmatig lekker smullen maar soms mislukt er wel eens wat en dan zijn internet met Google, Facebook, en dit soort sites en forums een uitkomst. Ik ben nl een gewone huis, tuin en keukenprinses die vooral op recept werkt omdat ik het anders niet weet. En als het recept wordt gevolgd en het smaakt niet zoals beloofd… dan loop ik vast 😏
Dusse … ik hoop hier bij een deel van de vraag en antwoorden veel te kunnen leren

Welkom Silvie!

Welkom Sylvie!

Je gaat hier vast wat handige dingen en heerlijke recepten tegenkomen

welkom hier

een recept is bij mij (en de meeste hier denk ik) een leidraad. In grote lijnen volg ik het recept, maar als een wij een ingredient erg leker vinden (bijv knoflook) gaat er wel eens een teentje (of 2) meer in.
En zo ook met hoeveelheden zout en suiker. Daar zijn we dan weer wat zuiniger mee alhoewel we de verhoudingen van zout en suiker in een recept respecteren.

En verder is het vooral veel doen. Dan leer je vanzelf de verschillende smaken kennen en krijg je er een gevoel bij hoe(veel) je ze moet toepassen.
Uiteindelijk ben jij diegene die tevreden moet zijn over het eindresultaat. Zoveel mensen zoveel smaken.
En mocht het eens tegenvallen (wat we allemaal wel eens hebben) dan proberen te onthouden of opschrijven wat je volgende keer anders zou doen.

succes en veel plezier

Welkom Sylvie

Welkom sylvie
Ik doe het altijd maken zoals het recept het zegt en ga bij het nuttigen ervan
Bekijken wat ik de volgende keer anders ga doen en al mijn bevindingen schrijf ik dan weer op
Hoop je op de goede weg geholpen te hebben
En heel veel plezier en vele uren achter de Q

Welkom Sylvie. Heel veel plezier met alles wat je kunt lezen hier :-)

Terug
Bovenaan Onderaan