BasBQ
Beef en Steak

Hoi allemaal

Newby

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi allemaal,

Ik heet Krijn en afgelopen jaren heb ik me heel goed vermaakt met mijn gewone BBQ (Weber), maar binnenkort wordt het een Kamado (Bastard). En nu hoop ik hier veel te leren en recepten te delen. Uiteraard begin ik in het verlengde van mijn eigen ervaring met het (heel) langzaam garen van een lekker stukje vlees, maar ik hoop dit uit te bouwen tot stoofpotten, pizza's en zelfs baksels. In mijn zoektocht naar een Kamado kwam ik al snel bij de Kamado Je terecht, vanwege alle innovatiev extra's, maar na wat gesprekken met anderen toch voor een bastard gekozen (en ook financieel aantrekkelijk). Voordat de bbq geleverd word ga ik me (hier op dit forum) eerst verdiepen in het maken van een tafel waar de Bastard in past. Tekeningen en suggesties zijn daarom zeker welkom ;)

Groet,
Krijn
 
Krijn, welkom op het BBQ Genootschap.

Er zijn behoorlijk wat mensen die een eigen tafel hebben gemaakt dus kijk rustig rond.
 
Welkom bij het genootschap en nu wachten tot je Q geleverd word
 
Dank allen. Ik heb de winkel gevraagd de levering nog even ui te stelen omdat ik er nog niet klaar voor ben. De tuin ligt over hoop (maar wordt vandaag afgemaakt met nieuw gras etc etc) en de tafel moet dus nog niet gemaakt. Als ik hem nu al zou hebben zou deze alleen maar in de weg staan en kan ik d everleding denk ik nog niet weerstaan ;)
 
Welkom Krijn!
 
@ Newby, Krijn. Welkom
Een Q staat nooit in de weg. Uitdaging in het gebruik zit in het omringende landschap en het aktuele weer. ;)
 
Heel veel plezier hier
 
Hoi Krijn,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan