Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ze alleen open staan als ik de kamado een tijd niet ga gebruiken. Dat komt nooit voor, want ik gebruik het een paar keer per week haha. Maar anders zou er wat schimmelvorming kunnen komen als het lang dicht staat waarschijnlijkWanneer de kamado afgedekt is met een hoes, moeten dan de luchtschuiven open of dicht vanwege eventueel vocht?
Dan zetten we ze alleen open als ik op vakantie ga… top bedankt.Ik heb ze alleen open staan als ik de kamado een tijd niet ga gebruiken. Dat komt nooit voor, want ik gebruik het een paar keer per week haha. Maar anders zou er wat schimmelvorming kunnen komen als het lang dicht staat waarschijnlijk
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Gewoon mee pakken op vakantie. Geen last van vocht als je hem blijft gebruikenDan zetten we ze alleen open als ik op vakantie ga… top bedankt.
Mijn achtertuin kun je alleen bereiken door over de garage te klimmen. Ik wens ze veel succesIk zet hem binnen als ik op vakantie ben. Ik vind mijn kamado iets te duur om zo te laten staan als ik er 3 weken niet ben.
Zag laatst een mooie camper met een uittrekbare BGE achterop... 115.000 euro en je weet allesGewoon mee pakken op vakantie. Geen last van vocht als je hem blijft gebruiken![]()