Ik heb thuis heel simpel een set devolo homeplugs hangen en dat werkt perfect , waar in huis ik ook ben heb ik goed wifi .
Is niet goedkoop maar werkt eenvoudig .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Frank, het basis probleem zit hem in de instabiele Wifi router van Apple hier.solexfrank zei:Ik heb thuis heel simpel een set devolo homeplugs hangen en dat werkt perfect , waar in huis ik ook ben heb ik goed wifi .
Ik kom er bij je op terug Frank, inmiddels is vanavond de nieuwe router geconfigureerd en straalt de Unify volgens mij naar behoren, moet nog wel even de Heatermeter laten scannen en dat nieuwe WiFi netwerk laten oppikken, vast ip adres geven etc.solexfrank zei:Hoi Geert , was me even niet duidelijk dat het probleem al daar zat , dacht meer net als bij 75% van iedereen, het bereik van wifi .
Maar wil je van je set af dan ?
Wellicht dat ik iemand heb die interesse heeft in de set , ik hoor het wel van je.
Nosmo zei:Ik sta trouwens op het punt om mijn thuisnetwerk grondig aan te pakken, alle consumenten zooi gaat er uit en wordt vervangen door professionele apparatuur van Ubiquity.