Beef en Steak

Hitte bestendige verf ?

Voormike

Tondelzoeker
Hallo

Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede hitte bestendige verf
Ik heb mijn bbq met een soort bespoten maar waar er gestookt
Word verdwijnt de verf toch .

Alvast bedankt

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Kijken op de verpakking en zoeken naar diegene die de hoogste temperatuur kan weerstaan. Normaal wel te vinden in een doe het zelf. Ik heb goede ervaringen met verf voor remklauwen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

Brecht zei:
Kijken op de verpakking en zoeken naar diegene die de hoogste temperatuur kan weerstaan. Normaal wel te vinden in een doe het zelf. Ik heb goede ervaringen met verf voor remklauwen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

't is even een zijsprong (excuus daarvoor) maar weet je misschien waarom je je remklauwen zou willen verven?  :-/

Omdat die gewoon anders roestkleur krijgen aangezien die van uit de fabriek ongelakt gemonteerd worden. Gietijzer trouwens. Mooi zwart zietergewoon beter uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Brecht zei:
Omdat die gewoon anders roestkleur krijgen aangezien die van uit de fabriek ongelakt gemonteerd worden. Gietijzer trouwens. Mooi zwart zietergewoon beter uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

O.K. Dank voor je antwoord.  :D !

Brand de verf ook even goed in, de meeste hittebestendige verf hardt pas bij een bepaalde tempetratuur goed uit.

MidVe +1

Opstoken tot 150.C
Beging met 50.C en dan na elk half uur 50.C erbij tot dat je de 150.C heb gehaald en die sluit je ook af met een half uur.

Terug
Bovenaan Onderaan