BasBQ
Beef en Steak

hi ik ben Marieken en

 
 
 
 

Marieken

Pitmaster
Berichten
957
ik heb hier een tijdje meegelezen, en ben toen gister naar de slager gefietst voor een homp varken. Dat ligt inmiddels al een uur in een jamaicaanse jerk kruiden rub op een krakkemikkige 30-euro-barbecue-van-de-gamma bij een verdomd stabiele 107 graden langzaam te garen terwijl ik probeer mijn man-die-mijn-gepruts-met-alufolie-aanvankelijk-geringschattend-gadesloeg ervan te weerhouden om elk kwartier in whisky geweekte hickory houtsnippers op de smeulende blokker houtskool te gooien en naar de thermometers te blijven zitten staren.

U ziet, de middelen zijn enigszins primitief, maar dat wordt gecompenseerd met overmoedig enthousiasme. De pulled pork is danwel nog geen feit, ik ben het genootschap nu al voorbarig dankbaar voor de gedetailleerde informatie!
 
enthousiasme is belangrijker dan top-of-the-bill apparatuur ;) welkom!
 
Van harte welkom Marieken. Hou hem maar goed in bedwang.
 
Welkom bij het Genootschap, Mariken.

Succes met je varkentje, en met zoveel toewijding maakt de barbecue niet zoveel uit!
 
Hoi Marieken, welkom hier
 
Marieken, maak ook een paar foto's, dan is het makkelijker eventuele vragen te beantwoorden.
 
Welkom Marieke,

Enthousiasme is essentieel voor BBQ, dus het gaat wel goedkomen denk ik :) welkom en veel plezier hier!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Mooi werk, ik ben benieuwd. Welkom!
 
Hoi Marieken,
welkom bij dit edele genootschap.
zo zie je maar, met enthousiasme kom je ook al heel erg ver
 
Hoi Marieken, van harte welkom op dit fijne forum!! :D
 
Hoi marieken van harte welkom op dit enthousiaste forum. Leuk voorstel verhaal en zoals menigeen hier al zegt met enthousiasme kom je heeeeuuuul ver
 
Ik vind nu al: hulde aan Marieken!
En homp ze vandaag! 
 
Hysterisch leuke binnenkomer, ik lig in een deuk!
Heel hartelijk welkom hier, en ik ben benieuwd naar de afloop. Hou je man kort aangelijnd, dan komt het goed ;)
 
Dominique zei:
Hysterisch leuke binnenkomer, ik lig in een deuk!
Heel hartelijk welkom hier, en ik ben benieuwd naar de afloop. Hou je man kort aangelijnd, dan komt het goed ;)

Whahaha een medestander Dominique?
 
maroc zei:
Dominique zei:
Hysterisch leuke binnenkomer, ik lig in een deuk!
Heel hartelijk welkom hier, en ik ben benieuwd naar de afloop. Hou je man kort aangelijnd, dan komt het goed ;)

Whahaha een medestander Dominique?

Hoe leuk zou dat zijn he?
 
Terug
Bovenaan Onderaan