Beef en Steak

Hey Hoi

daar was ik dus ook al bang voor...
Zal wat meer zoeken en is kijken of ik het aan durf om de bbq aan te slingeren.
Me vrouw zal wel raar op kijken als ze thuis komt en het eten klaar staat en de bbq buiten :D

Welkom op dit gezellige forum Kloenie!

Wees voorzichtig met Weber's op de zolder, die voelen zich al snel heel eenzaam en dat vinden ze helemaal niet leuk ;)

Surf op het gemak eens goed rond op dit forum en neem de tijd om alles in je op te nemen, je zal zien dat hier een schat aan informatie is te vinden en als je ergens over twijfelt dan vraag je het maar.

Als Noskos het niet erg vindt dan verwijs ik je graag ook door naar mijn BBQ website. Deze is nog in opbouw (heeft nog te weinig inhoud) maar is wel gericht op grillers die net door het BBQ virus zijn gebeten en er meer willen uithalen maar niet goed weten waar te beginnen. Ik zou zeggen, kijk daar ook eens rond, wie weet haal je er wat info uit.

Ik wil me ook persoonlijk beschikbaar stellen als je vragen hebt om je verder te helpen. Stuur me dan gerust een mailtje of een priv?bericht via het forum en dan doe ik wat ik kan om je de informatie te bezorgen die je zoekt!

Welkom dus ;)

ChrisMaes zei:
Ik wil me ook persoonlijk beschikbaar stellen als je vragen hebt om je verder te helpen. Stuur me dan gerust een mailtje of een priv?bericht via het forum en dan doe ik wat ik kan om je de informatie te bezorgen die je zoekt!

Welkom dus ;)
Wij vinden het juist leuk om dit soort dingen in het openbaar te bespreken, zodat anderen ook nog van de tips en tricks kunnen leren. Dat is juist zo mooi aan het forum hier, wij gooien alles in de openbaarheid, om op deze wijze " het woord" te verspreiden ;)
Maar corrigeer me vooral is ik niet van " wij" mag spreken, maar alleen van "ik"?

Wat Dominique al zegt, wij hebben liever dat je je vragen gewoon hier stelt, dan hebben anderen die met diezelfde vragen zitten er misschien ook ook iets aan in de toekomst. En wij leren er ook altijd weer van. Hoe kunnen we dingen nog duidelijker maken / uitleggen / laten zien.

@Dominique en Noskos: het was zeker niet mijn bedoeling om info of gesprekken van dit forum weg te trekken. Niet iedereen voelt zich comfortabel om vragen of problemen in een grote onbekende groep te gooien. Excuses als mijn bericht verkeerd was over gekomen, dat was dus zeker niet de bedoeling want zoals je weet ben ik een grote voorstander van het verspreiden van informatie ;)

ChrisMaes zei:
@Dominique en Noskos: het was zeker niet mijn bedoeling om info of gesprekken van dit forum weg te trekken. Niet iedereen voelt zich comfortabel om vragen of problemen in een grote onbekende groep te gooien. Excuses als mijn bericht verkeerd was over gekomen, dat was dus zeker niet de bedoeling want zoals je weet ben ik een grote voorstander van het verspreiden van informatie ;)
Helemaal goed Chris, en duidelijk ook weer, ja toch? Zand erover :) ( geen idee waarover, maar dat is de uitdrukking, ik dacht, ik zet het gezellig neer).

Terug
Bovenaan Onderaan