Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij vinden het juist leuk om dit soort dingen in het openbaar te bespreken, zodat anderen ook nog van de tips en tricks kunnen leren. Dat is juist zo mooi aan het forum hier, wij gooien alles in de openbaarheid, om op deze wijze " het woord" te verspreidenChrisMaes zei:Ik wil me ook persoonlijk beschikbaar stellen als je vragen hebt om je verder te helpen. Stuur me dan gerust een mailtje of een priv?bericht via het forum en dan doe ik wat ik kan om je de informatie te bezorgen die je zoekt!
Welkom dus
Helemaal goed Chris, en duidelijk ook weer, ja toch? Zand erover ( geen idee waarover, maar dat is de uitdrukking, ik dacht, ik zet het gezellig neer).ChrisMaes zei:@Dominique en Noskos: het was zeker niet mijn bedoeling om info of gesprekken van dit forum weg te trekken. Niet iedereen voelt zich comfortabel om vragen of problemen in een grote onbekende groep te gooien. Excuses als mijn bericht verkeerd was over gekomen, dat was dus zeker niet de bedoeling want zoals je weet ben ik een grote voorstander van het verspreiden van informatie