Beef en Steak

Hey hey

Ultrawalker

Tondelzoeker
Bij deze bedankt om mij in deze groep op te nemen en daardoor stel ik mij graag even voor.
Ik ben Gino, 46 jaar, gehuwd en vader van 2 dochters en woonachtig te Aalter in Oost-Vlaanderen.
Nu onze tuin en bijgebouw stilaan afgewerkt geraken, op zoek naar een nieuwe bbq om thuis met gezin, familie en vrienden ten volle te genieten van lekker eten en hopelijk ook veel zonnig weer! ;)
Twijfel tussen een Napoleon Pro22 houtskool en een Weber MT 5775, Kettle Joe, Weber E6 Summit, Masterbuilt kamado, Kamado Joe Classic 1 of 2.

Hopend hier veel inspiratie en advies te vinden alsook lekkere receptjes!

Grtn!

Welkom Gino!

Gewoon allemaal nemen joh!

Gekkigheid aan de kant, dat zijn nog al wat verschillende keuzes. Wat zoek je precies?

Gewoon allemaal nemen joh!

Gekkigheid aan de kant, dat zijn nog al wat verschillende keuzes. Wat zoek je precies?
Dat weet hij dus niet 😅😅

Welkom hier , en succes met je keuze 😄

Dat weet hij dus niet 😅😅
Idd weinig bbq ervaring...Mijn vorige was een Barbecook zonder deksel...
Maar wil mij in de toekomst er wel in verdiepen en iets kwalitatiefs kopen die vele jaren zal meegaan en breed inzetbaar is.
Bbq tot ongeveer max 10 personen.
Bijv traag gegaarde ribbetjes, een stevige cote a l'os wil ik dikwijls klaarmaken.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Idd weinig bbq ervaring...Mijn vorige was een Barbecook zonder deksel...
Maar wil mij in de toekomst er wel in verdiepen en iets kwalitatiefs kopen die vele jaren zal meegaan en breed inzetbaar is.
Bbq tot ongeveer max 10 personen.
Bijv traag gegaarde ribbetjes, een stevige cote a l'os wil ik dikwijls klaarmaken.
Ga voor een kamado large, als je de centjes hebt .
Anders een weber master touch 57 kun je ook alles mee maken.

Welkom! 10 personen; kijk eens naar de Monolith of kamado Joe. Heb zelf net een classic 1 aangeschaft en ben er zeer over te spreken. De €650 extra voor een gasveer en topvent vond ik te veel wbt de classic 2.
Persoonlijke afweging.

Welkom! 10 personen; kijk eens naar de Monolith of kamado Joe. Heb zelf net een classic 1 aangeschaft en ben er zeer over te spreken. De €650 extra voor een gasveer en topvent vond ik te veel wbt de classic 2.
Persoonlijke afweging.
De Classic 1 kost nu 999 dacht ik? Prijs kwaliteit top vermoed ik. De Masterbuilt kost 899 maar minder accesoires inbegrepen dacht ik.

Welkom bij het genootschap Gino

De vrouw des huizes vraagt zich af of een elektrische Weber Pulse 2000 geen goeie optie is...dit is hier heiligschennis zeker? 🤔😅🤣

De Classic 1 kost nu 999 dacht ik? Prijs kwaliteit top vermoed ik. De Masterbuilt kost 899 maar minder accesoires inbegrepen dacht ik.
Klopt, en accesoires zijn ook redelijk betaalbaar. Maar hij wordt al vrij compleet aangeleverd hoor. Enige aanbeveling is een gietijzeren grill erbij

Welkom Gino. Kamado Joe en een WMT 😜

Terug
Bovenaan Onderaan