Beef en Steak

Hey BBQers!

• Onderwerp starter Onderwerp starter cyriellenting
  • Startdatum Startdatum
C

cyriellenting

Gast
Hey,

Dit ben ik met mijn zoon. Jong geleerd is...  ;)

BBQen is een steeds grotere hobby die ik met mijn gezin, familie en vrienden zo vaak mogelijk beoefen. Liefst low and slow, maar s'avonds uit het werk ff snel de BBQ aan is ook erg fijn. Tenslotte, je moet toch ergens je vlees op opwarmen.  :D
Op dit moment ben ik begonnen met het bouwen van een reverse offset smoker samen met mijn vader. Ik zal een topic hierover starten ;)

Groet

Welkom!

hoi Cyriel,
welkom bij dit edele genootschap

welkom hier Cyriel

cyriellenting zei:
Hey,

BBQen is een steeds grotere hobby die ik met mijn gezin, familie en vrienden zo vaak mogelijk beoefen. Liefst low and slow, maar s'avonds uit het werk ff snel de BBQ aan is ook erg fijn. Tenslotte, je moet toch ergens je vlees op opwarmen.  :D
Op dit moment ben ik begonnen met het bouwen van een reverse offset smoker samen met mijn vader. Ik zal een topic hierover starten ;)

Groet

Dus het is dubbel op jong geleerd is oud gedaan ;)  welkom !

Little foekje zei:
cyriellenting zei:
Hey,

Groet

Dus het is dubbel op jong geleerd is oud gedaan ;)  welkom !

Haha klopt ja! 3 generaties BBQ liefhebbers ;)

Terug
Bovenaan Onderaan