BasBQ
Beef en Steak

Hete kip van de bbq

 

Rebbelralph

Vuurmaker
Berichten
96
Nadat ik op onderzoek was geweest wat we nog in de diepvries hadden liggen kwam ik kippendijen tegen. Ik dacht meteen aan hete kip. Ook had ik nog nieuw in de doos m'n weber wokpan liggen dus de ideale gelegenheid om deze ook meteen uit te proberen.

Eerst de kipstukken gemarineerd in ketjap manis peper en zout.
emany5u7.jpg


Daarna even op de grill

uvunasyr.jpg


Daarna uitjes en knoflook fruiten

eny4u2eb.jpg


En daarna lekker gaar pruttelen in een mengsel van ajam padis,ketjap manis,ui en knoflook

y3amaty4.jpg


Het resultaat was heerlijk

uguqaza6.jpg
 
Zo Ralph, ik dacht dat er ribben op het menu stonden vandaag  ;) Maar hier is ook niets mis mee hoor  ;D
 
kom maar op, lust ik ook
 
schuif maar door hoor!
 
Dat ziet er heerlijk uit!
 
Lekker kippie heb jij daar zeg!! 8)
 
structor zei:
Lekker hapje hoor enne was dit vandaag? De zon is hier de hele dag niet geweest :(
Wij hebben tot 20 uur in de zon gezeten!
 
Dominique zei:
structor zei:
Lekker hapje hoor enne was dit vandaag? De zon is hier de hele dag niet geweest :(
Wij hebben tot 20 uur in de zon gezeten!
Niet eerlijk, ik zat wel in een driekwart broek en een t-shirt, maar lekker bij een houtkacheltje  :-[
 
Ziet er goed uit!
Ayam panggang pedas....altijd een succes :)
 
structor zei:
Dominique zei:
structor zei:
Lekker hapje hoor enne was dit vandaag? De zon is hier de hele dag niet geweest :(
Wij hebben tot 20 uur in de zon gezeten!
Niet eerlijk, ik zat wel in een driekwart broek en een t-shirt, maar lekker bij een houtkacheltje  :-[
Ja, dat komt door die driekwart broek natuurlijk! Als jij twijfelt tussen kort en lang, denkt de zon ook " make up your mind" en blijft lekker onder zijn dekbedje ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan