Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Sander,Sander72 zei:Iemand tips of suggesties hoe ik aan een alu of rvs topblad kom?
VleesFeest zei:Deze avond weer een stapje verder gezet en de zijbladen gemonteerd:
foto
foto
Next step is schuren, beitsen en olien. Poten komen in de antraciet buitenbeits en de bladen behandel ik met gekookte lijnolie.
Light zei:Mooi zo! heb je die bladen gewoon bij de bouwmarkt gekocht?
VleesFeest zei:Light zei:Mooi zo! heb je die bladen gewoon bij de bouwmarkt gekocht?
Nee dat zou vrij duur worden dus ik heb twee extra tafeltjes op MP gekocht. En is ook gelijk de juiste maat Zie een foto eerder in dit topic.
Hier nog een foto van na de verfbeurt:
foto
Inmiddels heb ik nog wat haakjes gemonteerd. Er komen nog neodymium magneten in de zijkant van het blad waar ik de tangen dan makkelijk aan kan hangen. Ook zoek ik nog wat mooie bakken/kratten voor op de planken, maar heb nog niks geschikts in de juiste maat gevonden helaas.
Light zei:Het lijkt wel op de foto dat het rechterblad breder is, maar dat zal wel komen doordat de lijnen op het blad anders lopen.
Erg mooi geworden zo trouwens!
En waar komen de klap scharnieren vandaan?VleesFeest zei:Light zei:Het lijkt wel op de foto dat het rechterblad breder is, maar dat zal wel komen doordat de lijnen op het blad anders lopen.
Erg mooi geworden zo trouwens!
Thanks. Ja goed gezien, 1 van die tafeltjes was denk ik een ouder model. Blad was wel 50x60x2,8cm maar heeft dwars verlijmde beukenlatten en dit tafeltje had ook zwenkwielen. Helaas was het tafelblad ook niet in beste staat (vocht en vet inwerking) waardoor de latten zijn gaan kieren en het niet meer als massief aanvoelt (zeker nu het ei er in hangt). Ik wil dit blad tzt nog wel vervangen denk ik.
Jules zei:http://imgur.com/gallery/skulMBX
Edit
Ik pas de post nog wel aan, maar telefoon is zo goed als leeg
Lukt me niet om de foto hier te showen, ondanks tussen te zetten en het "hoe plaats ik foto's" topic gelezen te hebben.
[/quote]
Ik zie dat je Imgur gebruikt. Moet je gewoon de BCCode gebruiken. Je hoeft er niks voor of achter te zetten, gewoon copy paste. Let wel even op dat het formaat (onder de lijst met linkjes) op Large Thumbnail staat anders zijn ze HUGE...
Super glad....SponZ zei:Ook ik heb een Bekvam aangeschaft en wil om wat gebruiksruimte te winnen er 1 of 2 side tables monteren. Nou leek het mij , uit hygi?nisch oogpunt het beste om de hele bovenkant met side tables te maken van een plaat beton triplex. Ik kan alleen niet zo snel alle nadelen verzinnen.
Iemand??