Wij gaan dit jaar het Kerstdiner ook op de Q's bereiden. Vooralsnog staat het volgende op de planning:
Brisket (voor het eerst dus spannend(ik wil een koetje voor kerst )
Burned ends (Je moet wat met de point toch?)
Pulled Pork
BB Ribs
Ik moet de boeken nog in voor bijgerechten, iets zoets en kaas maar dat gaat wel goed komen.
Het kan zijn dat heel het menu nog omgegooid wordt want morgen volg ik met wat vrienden de "Ultimate X-mas prep BBQ workshop" van Smokey Goodness. Als we daar iets tofs (en vooral lekkers) leren dan komt dat ook op het menu. We beginnen het weekend ervoor al aan alle gerechten en m.b.v. mijn nieuwe vacumeermachine zorgen we dat alles nog minimaal werk behoeft op de avond zelf.
Wij hebben er onwijs veel zin in en zullen de resultaten ook zeker delen!
Brisket (voor het eerst dus spannend(ik wil een koetje voor kerst )
Burned ends (Je moet wat met de point toch?)
Pulled Pork
BB Ribs
Ik moet de boeken nog in voor bijgerechten, iets zoets en kaas maar dat gaat wel goed komen.
Het kan zijn dat heel het menu nog omgegooid wordt want morgen volg ik met wat vrienden de "Ultimate X-mas prep BBQ workshop" van Smokey Goodness. Als we daar iets tofs (en vooral lekkers) leren dan komt dat ook op het menu. We beginnen het weekend ervoor al aan alle gerechten en m.b.v. mijn nieuwe vacumeermachine zorgen we dat alles nog minimaal werk behoeft op de avond zelf.
Wij hebben er onwijs veel zin in en zullen de resultaten ook zeker delen!