Lieve BBQ-Vrienden,
Zijn jullie al die Corona-ellende ook zo ontzettend zat? Ik wel, ik vind het spannend en erg ingewikkeld om afstand te houden, binnen te blijven en de kinderen een beetje gezellig te houden... dus zo af en toe heb ik een uitdaging nodig. Nu kennen jullie mijn lieve Buurman Coen vast nog wel, hij bracht mij op een idee. Hij zei, waarom duik je niet je voorraadkast in en haal je daar iets uit voor op de BBQ? En geiniger nog: start een topic op het Genootschap om anderen te inspireren hetzelfde te doen!
Dus bij deze:
Symbolisch voor het topic, het is gewoon SPAM natuurlijk. Een roep om aandacht en gezelligheid.
Dus doe vooral lekker mee als je het leuk vindt, niets moet en alles mag.
Netjes insnijden tussen twee plankjes:
Ja favoriete rub erop:
Let's hit that Q:
Het was gewoon lekker zonnig en bijna 20 graden onder het afdakje in de Factory:
En dan zo'n zalig zacht rookje vanonder de cedar houten plank vandaan:
Kijk eens hoe fijn dat al gaat:
Klein Session-biertje mag er alvast bij:
Geen hoogvlieger hoor deze, beetje dunne smaak.
Op het plankje laten liggen zodat Buurman Coen er ook bij kon... omstebeurt een stukje pikken en dan weer gauw achteruit stappen - we houden afstand!
Wie doet er mee? Samen staan we sterk!
Zijn jullie al die Corona-ellende ook zo ontzettend zat? Ik wel, ik vind het spannend en erg ingewikkeld om afstand te houden, binnen te blijven en de kinderen een beetje gezellig te houden... dus zo af en toe heb ik een uitdaging nodig. Nu kennen jullie mijn lieve Buurman Coen vast nog wel, hij bracht mij op een idee. Hij zei, waarom duik je niet je voorraadkast in en haal je daar iets uit voor op de BBQ? En geiniger nog: start een topic op het Genootschap om anderen te inspireren hetzelfde te doen!
Dus bij deze:

Symbolisch voor het topic, het is gewoon SPAM natuurlijk. Een roep om aandacht en gezelligheid.
Dus doe vooral lekker mee als je het leuk vindt, niets moet en alles mag.
Netjes insnijden tussen twee plankjes:

Ja favoriete rub erop:

Let's hit that Q:

Het was gewoon lekker zonnig en bijna 20 graden onder het afdakje in de Factory:

En dan zo'n zalig zacht rookje vanonder de cedar houten plank vandaan:

Kijk eens hoe fijn dat al gaat:

Klein Session-biertje mag er alvast bij:

Geen hoogvlieger hoor deze, beetje dunne smaak.
Op het plankje laten liggen zodat Buurman Coen er ook bij kon... omstebeurt een stukje pikken en dan weer gauw achteruit stappen - we houden afstand!

Wie doet er mee? Samen staan we sterk!