BasBQ
Beef en Steak

HerQs Pin Pro/Probe vs Meater + vs Meatstick

Hendri

Tondelzoeker
Berichten
24
Een draadloze thermometer tijdens het gebruik van van mijn rotiserie staat nog op mijn wensenlijst.

Meater wordt veel gebruikt en er zijn veel reviews van. Meatstick is minder over te vinden. Nasq heeft er een review over.

Begin 2023 is Herqs uitgenomen met de HerQs Pin Pro en Pin Probe Thermometer. 2 draadloze thermometers die veel hogere temperaturen aan zou kunnen dan bijvoorbeeld de Meater + en een stuk goedkoper is.

Nadeel: Deze meet echter niet meteen de dome themperatuurren geeft ook niet aan hoe lang het nog gaat duren zoals bijvoorbeeld de Meater +. De Meater + wil door de hitte nog wel eens kapot gaan lees ik in reviews.

Zijn er mensen hier met ervaring met de Herqs Pin Pro en/of Pin Probe?
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af hoe de koppeling met gsm gebeurt?
Wifi of bluetooth?
 
Herqs gaat tot 300gr Celsius. Bij gebruik spit wil de Maeter het nog wel eens begeven heb ik begrepen. Deze kop is gemaakt van Ceramiek. Maar lees hier nognergens ervaringen over.
 
Geen antwoord op je vraag maar ik zie wel dat diverse HerQs producten incl de Pin Pro Thermometer op dit moment worden aangeboden op iBOOD
 
HerQs Pin Pro Thermometer
 
40365f76130c4a2b6251cc3975952cb4.jpg


Zit ook te loeren naar een draadloze probe.. De HerQs Pin komt in aanmerking. Deze krijgt z’n voeding via 2 AAA penlights. Had liever interne accu gehad met USB-C...
 
40365f76130c4a2b6251cc3975952cb4.jpg


Zit ook te loeren naar een draadloze probe.. De HerQs Pin komt in aanmerking. Deze krijgt z’n voeding via 2 AAA penlights. Had liever interne accu gehad met USB-C...
Deze heb ik inmiddels zelf aangeschaft middels een leuke aanbieding. 1 keer gebruikt met een hele eend aan het spit. Beviel prima. Deze is idd met batterijen.
Deze volgende is wel met usb-C. Deze heeft 2 probes en een extra display. Wel duurder.
20231226_174302.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan