BasBQ
Beef en Steak

Help !!

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Heb ik de aandacht  :p

Ik heb een luxe probleem, ik ben binnenkort jarig (ik ben niet thuis anders waren jullie allemaal uitgenodigd voor een gezellige BBQ  ;) )
En ik ben van het type wat tegenwoordig echt niet meer weet wat ik moet vragen, nu is de BBQ mijn hobby dus ik dacht is er iemand die misschien een leuk idee heeft in de richting. Oh ja thermometers, racks, custom handles,en sauzen heb ik al dus deze vallen er een beetje buiten de scope. 
wie o wie helpt me met dit luxe dillema  ;D

Groeten,

Mike
 
ja, een boek, geef hem gewoon een boek ;)
 
Big Green Egg?
 
Boldeagle zei:
Heb ik de aandacht  :p

Ik heb een luxe probleem, ik ben binnenkort jarig (ik ben niet thuis anders waren jullie allemaal uitgenodigd voor een gezellige BBQ  ;) )
En ik ben van het type wat tegenwoordig echt niet meer weet wat ik moet vragen, nu is de BBQ mijn hobby dus ik dacht is er iemand die misschien een leuk idee heeft in de richting. Oh ja thermometers, racks, custom handles,en sauzen heb ik al dus deze vallen er een beetje buiten de scope. 
wie o wie helpt me met dit luxe dillema  ;D

Groeten,

Mike       


Als je eerst verteld wat je al hebt kunnen we mischien wat bedenken.
 
Een leuk schort!

2032Sexy_schort_Blow_4b13956f990ba.jpg
 
Zo een schort is ook leuk,krijg je geen vlekken op je kleren.  :D
 
Als het wat mag kosten, misschien een leuk setje messen;

kai-shun-shun-premier-tdm--chefs-knife-tdm1706-d1.jpg
 
Ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen (schort is hilarisch  :p)
BGE staat op het lange termijn lijstje en nog een Q met 3 Webers wordt het ook een beetje te gek denk ik.
ik pieker mezelf ook al suf dus simpel is anders.
Ik wacht nog op iets aparts........ indien mogelijk.


 
Een workshop? Het Butcherboysbootcamp is mijn verjaardagskado. Heb op bbq gebied ook hetzelfde als jij ;)
 
Nou gerard777 ik zit hier dicht tegenaan, Jouw workshop ken ik nog niet dus ik zal er eens "induiken"
 
Boldeagle zei:
Ik heb al wat leuke dingen voorbij zien komen (schort is hilarisch  :p)
BGE staat op het lange termijn lijstje en nog een Q met 3 Webers wordt het ook een beetje te gek denk ik.
ik pieker mezelf ook al suf dus simpel is anders.
Ik wacht nog op iets aparts........ indien mogelijk.
Een rondreis door Amerika en dan alle BBQ resterants aan doen ben je net op tijd terug voor je volgende verjaardag.
 
Leuk idee, en ik durf het bijna niet te zeggen......................... maar ik ben net terug van de vakantie uit de USA  :'(
 
Iedereen bedankt.. het wordt een workshop met dank aan Gerard777
 
Nou, dat vind ik leuk om te horen :) veel plezier! Welke workshop ga je doen?
 
Hoi Gerard777

Weet ik nog niet, ik ben nog aan het kijken wat me het meeste aanspreekt, hoewel de Butcher Boys Bootcamp wel hoog op het lijstje staat

Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan