Camillio020 zei:Deze week onthulde ze dat ze vegetarisch is.... EXITnoskos zei:Mis dan wel weer een foto van de leuke dame met zalm
Hoe durft ze na zo'n lekker broodje zalm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Camillio020 zei:Deze week onthulde ze dat ze vegetarisch is.... EXITnoskos zei:Mis dan wel weer een foto van de leuke dame met zalm
Mijn vriendin is dat ook... Dus ik en mijn dochter eten alles alleen opCamillio020 zei:Deze week onthulde ze dat ze vegetarisch is.... EXITnoskos zei:Mis dan wel weer een foto van de leuke dame met zalm
Uranday zei:Mijn vriendin is dat ook... Dus ik en mijn dochter eten alles alleen op
Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?Sander72 zei:Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Camillio020 zei:Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?Sander72 zei:Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Zag namelijk bij dit product https://www.amazenproducts.com/ProductDetails.asp?ProductCode=AMNPS5X8 dat ze wel pellets er in doen.Sander72 zei:Camillio020 zei:Dat ga ik proberen! Iemand ervaring met pellets in de CSG?Sander72 zei:Misschien een tip voor de volgende keer... als je die rookmot vooraf even in een glazen schaaltje in de magnetron laat uitdampen (laag vermogen een paar minuutjes en onderwijl af en toe een beetje door roeren met een vork) dan is de kans dat de CSG onderweg uit gaat minimaal.
Nee maar ik voel op mijn klompen aan dat dat niet zal gaan werken...