Beef en Steak

Heel diner van de Q

Jeetje Sabine wat een schitterende maaltijd 🤩 en een heerlijk foto verslag, mijn complimenten voor beide 🥰
Wat een heerlijke dingen heb je gemaakt, ik ben al een lange tijd helemaal klaar met witte asperges 🤢 maar deze manier vind ik wel heel interessant, gaan die gewoon rauw in de suiker/azijn oplossing of doe je daar nog iets mee 🤔 en dat de snoekbaars niet helemaal mooi van je rooster afkomt geeft toch niet, dat is gewoon landelijk 😜
Merg uit mergpijpjes voor door de kruidenboter, geweldig lekker 🥳 eigenlijk de rest van de maaltijd ook, alleen dat toetje, die sla ik over, een kaasplankje met wat druiven en een lekkere port niet 🤪

Sabine, zo te zien heb je je van de allerbeste kant laten zien.
Was graag ff aangeschoven om een vorkje mee te prikken.

Jeetje Sabine wat een schitterende maaltijd 🤩 en een heerlijk foto verslag, mijn complimenten voor beide 🥰
Wat een heerlijke dingen heb je gemaakt, ik ben al een lange tijd helemaal klaar met witte asperges 🤢 maar deze manier vind ik wel heel interessant, gaan die gewoon rauw in de suiker/azijn oplossing of doe je daar nog iets mee 🤔 en dat de snoekbaars niet helemaal mooi van je rooster afkomt geeft toch niet, dat is gewoon landelijk 😜
Merg uit mergpijpjes voor door de kruidenboter, geweldig lekker 🥳 eigenlijk de rest van de maaltijd ook, alleen dat toetje, die sla ik over, een kaasplankje met wat druiven en een lekkere port niet 🤪
Thanks voor je leuke reactie!

De witte asperges gaan er inderdaad gewoon rauw in. Ze houden een goede bite, maar zijn wel heerlijk op smaak door de azijn, suiker en kervel. Echt heel lekker!

Enne... met dat kaasplankje, druiven en port ben ik ook helemaal blij! Had ook zeker niet misstaan na dit diner!

Ik vind het zo leuk om al jullie reacties te lezen, dat maakt het leuk om tijd te steken in het schrijven van een leuk fotoverslag. Wordt helemaal blij als ik jullie reacties lees en dat zorgt weer voor inspiratie om nieuwe dingen uit te proberen :) MJAM!

Terug
Bovenaan Onderaan