BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter 4.1 beetje moedeloos

 
 

Alflies

Stoker
Berichten
336
Beste,

Het is nu voor de derde keer dat ik mijn MH gebruik.
De eerste keer heb ik het probleem ondervonden dat mijn fan volle kracht bleef draaien, de ingestelde temperatuur was al bereikt.
De HM is nagekeken, hierna 1 keer gebruikt en hij werkte naar behoren.
Vandaag heb ik hem weer in gebruik genomen en weer blijft de fan draaien.
Op mijn computerscherm en HM staat fan % netjes op 0, maar de fan staat " vol" aan.
Ik weet nu echt niet meer wat ik verkeerd doe, ik heb twee foto's gemaakt.
Is er iemand die mij kan helpen, staat er ergens een setting verkeerd ?





met een verdrietige groet,

Alflies
 
Ik hoor het muziekje al!! Ik denk dat onze forumheld zo wel "to the rescue" komt!!
 
Ik kan het niet verklaren dat de fan nog draait bij 0% output. Omdat Alfred dit probleem al eerder had heeft hij z'n HM naar mij terug gestuurd om te kijken wat het probleem was. Het lukte me niet om het probleem te reproduceren, maw. bij mij werkte de HM perfect. Nu het probleem weer optreedt weet ik zo even niet wat het probleem kan zijn.

@ Alflies: Heb je de port forwarding al voor elkaar? Zo ja dan wil ik jouw HM upgraden naar de nieuwste software versie om te kijken of dat  het probleem verhelpt.
 
Nosmo zei:
Ik kan het niet verklaren dat de fan nog draait bij 0% output. Omdat Alfred dit probleem al eerder had heeft hij z'n HM naar mij terug gestuurd om te kijken wat het probleem was. Het lukte me niet om het probleem te reproduceren, maw. bij mij werkte de HM perfect. Nu het probleem weer optreedt weet ik zo even niet wat het probleem kan zijn.

@ Alflies: Heb je de port forwarding al voor elkaar? Zo ja dan wil ik jouw HM upgraden naar de nieuwste software versie om te kijken of dat  het probleem verhelpt.

Had jij het ook met zijn fan geprobeerd? Misschien zit daar het euvel wel, niet in de HM?
 
Hoi Structor,

Handmatig kan ik de fan op 0% zetten, maar dan blijft hij nog volle kracht draaien.
Inmiddels heb ik portforwarding voor elkaar gekregen, heeft me 2 uur gekost :)
Ik ga Piet de gegevens mailen en hopen dat hij wat voor mij kan betekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan