BasBQ
Beef en Steak

Heater Meter Behuzing

Thijs

Sprokkelaar
Berichten
33
De standaard HM behuizing is bij mij vervormd door vermoedelijk het in de zon liggen  :D :D

Ben benieuwd of er alternatieve behuizingen zijn, of oplossing natuurlijk  :p
 
Als er met PLA is geprint (3D printer) dan zou het materiaal tot zo'n 70 graden prima in vorm moeten blijven... ABS kan tegen hetere omgevingen... maar dat is moeilijker te printen en ook duurder (duurdere printer)

Verstuurd vanaf mijn PLK-L01 met Tapatalk
 
MarcelK zei:
Als er met PLA is geprint (3D printer) dan zou het materiaal tot zo'n 70 graden prima in vorm moeten blijven... ABS kan tegen hetere omgevingen... maar dat is moeilijker te printen en ook duurder (duurdere printer)

Verstuurd vanaf mijn PLK-L01 met Tapatalk

Is er iemand die een kastje in ABS kan printen en mij zou kunnen informeren over eventuele kosten?  B-) B-)

 
Ik eventueel.

Maar welke heatmeter heb jij.
En anders de grote maker van heatermeters misschien zelf wel.
 
Bij deze wil toch wel heel graag iemand in het zonlicht plaatsen!

Herman mag ik je bedanken voor alle moeite die je hebt gedaan om mij van een nieuwe HM behuizing te voorzien.

Ja mensen het klinkt niet als bijzonder, MAAR de behuizing is meerdere malen geprint om tot een goed resultaat te komen.
Geprint in Apeldoorn geleverd in Zwolle allemaal door Herman! En dit alles ..... helemaal voor niks !


We mogen ons gelukkig prijzen met mensen van dit slag, het hart op de juiste plaats.

Herman...... mijn dank is zeer groot !

Thijs
 
Echt top van Herman, laten we dat samen vieren met een mooie foto!  :D
 
Bedankt...

En dat abs printen is echt lastiger dan pla....

Het was wel even prutsen maar als het lukt is het dan ook weer fijn.

Printer staat hier overdag regelmatig aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan