- Berichten
- 740
bestuursfunctie nemen bij een lokale vereniging. Je helpt daar de vereniging mee, aangezien meeste verenigingen staan te springen om bestuursleden en vrijwilligers, en daar kan je dan Hanos pas voor terug krijgen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werd ook al eerder genoemd; je hebt een 2e inkoper bij de Hanos.Heel fijn dat het voor jullie werkt, maar niet overal. Dagpas aanvragen kan ook problemen opleveren als je naam niet geregistreerd staat bij de Hanos.
Dus graag tips hoe je aan een echte kaart kan komen.
Ja je hebt gelijk maar dat was de vraag niet Ook om de notariskosten kan je nog wel heen hoor maar dan word het wel ingewikkeld. Heb zelf nu nog een stichting en enkele b.v.'s en die waren in het verleden functioneel maar ik heb er al een paar laten verdwijnen.
Momenteel worden we vanuit de Hanos geconfronteerd met een juridisch probleem omtrent het wel of niet mogen verstrekken van een HANOS-pas welke is opgenomen in ons abonnement. Totdat meer duidelijkheid is over over de juridische consequenties zal vooralsnog de HANOS-pas geen deel uitmaken een nieuw WBQA lidmaatschap. BELANGRIJK!! Reeds verstrekte passen blijven zolang deze door de klant gebruikt worden geldig. Een pas welke dit jaar niet gebruikt wordt zal door de HANOS worden ingetrokken.
Dit bevestigt mijn verhaal dat de scanners van de poortjes het technisch gezien gewoon niet kunnen.... Incapabele scanners dusTijdens ons campingbezoek heb ik gisteren de Hanos in Enschede bezocht en daar kon ik niet scannen via de telefoon. Bij het tonen van de barcode kreeg ik wel een dagpas zonder verdere vragen.
Dus graag tips hoe je aan een echte kaart kan komen.
Hmmm, maar in Enschede zit geen Hanos... De dichtsbijzijnde vanuit Enschede zit in.. Hengelo. En laat dat nou precies de vestiging zijn waar ik met de app naar binnen ga.
Bij de Makro (Hengelo) en de Sligro (Enschede) gebruik ik ook uitsluitend de app.
Voorheen altijd een dagpas gebruikt bij de Sligro (we zijn met drie inkopers en er zijn twee pasjes, dan raadt je wel wie iedere keer een dagpasje moest regelen bij de balie...). Bij het legitimeren kreeg ik altijd netjes een dagpasje, helaas wel keer op keer gecombineerd met een preek over dat ik toch het pasje mee moest nemen. (Ook na het uitleggen van de situatie en dat men mij inmiddels herkenden.)
Het verhaal bij de Silgro was in eerste instantie vanwege het betalen 'op rekening' / 'automatisch incasso', maar das een raar verhaal; ik reken altijd gelijk af bij de kassa. Dat kan ook een prima vereiste zijn bij het ontbreken van het fysieke pasje natuurlijk. Ligt er maar net aan hoe moeilijk je het wil maken... (Verder dan bovenstaande reden kwam men dan ook niet. Hoeft ook niet, maar laat dan de preek achterwege.)
Bij de Makro op de parkeerplaats zie je exact het omgekeerde; op een gegeven moment ging de slagboom van de horeca/goldcard parkeerplaats open, nog voordat ik het fysieke pasje erdoor had gehaald. Men gaf aan dat juist door de komst van de apps (waar men qua scanner nog geen goede oplossing had gevonden voor de slagboom in de buitenlucht) had besloten om de poort in de tussenliggende periode open te stellen voor iedereen. Op die manier ondervond men geen hinder van de tijdelijke technische uitdaging.
Op de overige plaatsen (specifieke horeca / goldcard toegangsdeur en bij de kassa zelf, zowel de reguliere als de horeca/goldcard kassa) gaat het prima met de app.
Bij de Hanos in Hengelo wordt zowel bij de ingang (scanner bij het poortje), als op verschillend plaatsen in de winkel zelf (bijv groente afdeling), als bij de kassa gescand vanaf de app. Aan de techniek hoeft het dus niet te liggen Eerlijkheid gebied te zeggen dat het wel een relatief nieuwe winkel is, wellicht dat dat een verschil maakt?
Maargoed, bij de Ikea werd de family card een aantal kaar geleden aangemoedigd op een app als Stocard te zetten zodat je minder last had van storing bij de zelfscan.
Bij Bauhaus daarentegen werkt het pasje van de app dan weer niet bij de zelfscan, maar wel bij de reguliere kassa, waar men met een soortgelijke scanner scant... (apart, kan toch niet zo spannend zijn om dat te fixen?) Schiet mij maar lek.
Mijn laatste off topic bericht voor dit topic(apart, kan toch niet zo spannend zijn om dat te fixen?) Schiet mij maar lek.
Je hebt me betrapt. Mijn brein staat uit tijdens de vakantie. Ik bedoelde Apeldoorn
Mijn laatste off topic bericht voor dit topic
Het is niet zo spannend, maar kost uiteraard geld en tijd, die scanners werken er niet mee, punt. Je moet dus andere scanners aanschaffen, voor poortjes waarschijnlijk hele nieuwe poortjes. Die moeten dan weer een koppeling aan hun klanten database krijgen etc. etc. Kosten en baten wegen (nog) niet tegen elkaar op, en zie hier het resultaat
Ik zou niet meer off topic reageren, maar doe het tochSoftwarematig wordt nog steeds dezelfde barcode gebruikt.