Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Ik heb ook grote knuisten, geen idee wat maat betreft, maar ik heb van spiffs een paar lashandschoenen gekregen en die zijn echt ideaal! Veel beter dan alle ovenwanten die ik tot nu toe heb versleten!
Dus naar de ijzerhandel i.p.v. de kookshop![]()
Frank54 zei:wordt idd de betere ijzerhandel de rest is rommel. je betaald wat meer maar daar krijg je ook wat voor.
die goedkope handschoenen hebben geen isolerende binnenlaag.
Mollos zei:Ik heb gewoon lashandschoenen van van Cranenbroek, €2,45. Geen geïsoleerde binnenlaag maar heb eigenlijk nergens last van. Goed stevig leer.
Spiffs zei:De lashandschoenen die ik gebruik, zijn niet die dunne grijze die je bij bv de gamma kan halen. Dit zijn dikke rode en die werken prima, volgens mij verkoopt zelfs de overtoom ze.
Voor het normale werk zijn ze prima geschikt, al voel je wel de hitte erdoorheen komen als je met bv een skillet van achteruit de tuin, naar de keuken loopt.
Frank54 zei:Spiffs zei:De lashandschoenen die ik gebruik, zijn niet die dunne grijze die je bij bv de gamma kan halen. Dit zijn dikke rode en die werken prima, volgens mij verkoopt zelfs de overtoom ze.
Voor het normale werk zijn ze prima geschikt, al voel je wel de hitte erdoorheen komen als je met bv een skillet van achteruit de tuin, naar de keuken loopt.
Overtoom heeft ze , zelf halen wij ze bij de Technische Unie. weet alleen niet of je daar als particulier terecht kan.