Beef en Steak

Hamburgers met gesmolten truffelkaas

Sabine

Stoker
Vanavond gingen er “gewoon” hamburgers op de Q. Lekker op een broodje met knapperig ontbijtspek en gesmolten kaas.

IMG_7372.jpeg

Verder was het geen hogere wiskunde… Q flink opstoken en grillen maar.

IMG_7373.jpeg

Wat leuk was is mijn nieuwe speeltje (#grillgustogirlsmademedoit) een Barbeclette om kaas te smelten die je vervolgens over je broodje, steak en dus hamburgers kunt doen… heerlijk!

IMG_7374.jpeg

IMG_7375.jpeg

Daarna nog een schaaltje fruit met wat crumble op de grill, lekker met een bolletje ijs.

IMG_7376.jpeg

Laatst bewerkt:
Prima maaltijd, lekker hoor 😋

Good times

Jummie, een goede burger is nooit verkeerd.

En dat pannetje wordt volgens mij gebruikt voor een vorm van racletten. Dan verwarm je niet het gehele blok kaas onder een warmtebron, maar gebruik je plakken kaas, die je laat smelten in het pannetje. En dan de gesmolten kaas op je bord gieten.
Maar dit is natuurlijk ideaal om zo je kaas te smelten voor op je burger. Multifunctioneel!

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk

Jummie, een goede burger is nooit verkeerd.

En dat pannetje wordt volgens mij gebruikt voor een vorm van racletten. Dan verwarm je niet het gehele blok kaas onder een warmtebron, maar gebruik je plakken kaas, die je laat smelten in het pannetje. En dan de gesmolten kaas op je bord gieten.
Maar dit is natuurlijk ideaal om zo je kaas te smelten voor op je burger. Multifunctioneel!

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Dat zijn idd dezelfde soort pannetjes.
Deze is speciaal gemaakt zodat ie ook op de bbq kan (tenminste dat zegt de site 😉)
Ik smelt normaal de kaas op de burger maar dit ging wel heel makkelijk…

Ziet er heerlijk uit!
En ja die barbeclette hebben wij dus ook, we moeten alleen nog testen maar dat gaat goed komen.

Vanavond gingen er “gewoon” hamburgers op de Q.
Ook “ gewoon “ kan lekker zijn Sabine!
Het hoeft tenslotte allemaal niet zo ingewikkeld te zijn om iets lekkers van de Bbq te toveren.

Blauwe kaas kan ook!

Super lekker zo!

Terug
Bovenaan Onderaan