Beef en Steak

Hamburger maaltijd

Das helemaal waar!
Het oosten van Canada is wel gaaf Rick, ik ben stiekem een beetje jaloers op je! Het Bruce Peninsula park lijkt me erg gaaf om eens te zien en het Gros Morn National Park lijkt me ook vet om te zien daar kun je prachtig wandelen en varen door de fjorden las ik.

zijn idd hele mooie parken, alleen niet op onze route. en op de kaart lijkt het allemaal mee te vallen, maar het zijn best afstanden hoor.
en wij kiezen ervoor om niet teveel op het asfalt te zijn. Dat hebben we in Nederland genoeg.

We hebben het Algonquin park bezocht en Niagra Falls en verder hebben de route Montréal-Toronto helemaal "binnendoor" gereden. Vaak na 1,5 en soms max 3 uurtjes hadden we alweer de volgende overnachting en bleven we 1, 2 of 3 nachten staan. Mooi wandelen kan echt overal daar. Dat doet niet onder voor de parken vinden wij.
Daarbij hebben we ook enkele dagen in Montreal en Toronto doorgebracht natuurlijk. En 1 dag in Ottawa. Omdat je er dan toch bent....

Varen kan je in die hoek van Canada echt overal. Het is een en al meer/rivier. Elke camping/resort heeft wel een meer en voorzieningen om te varen
 
Ik had in Scottsdale, Arizona een nagenoeg zelfde burger. Met daar alleen nog bacon strips en een onion ring op, en op een broodje gemaakt van pretzel-deeg (Rehab Burger Therapy, aanrader!). Heerlijk! Heb deze thuis (m.u.v. het broodje) ook regelmatig thuis gemaakt. Mooi om die van jou te zien ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan