Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij geen rvsDenk dat ik het rooster van een 47 weber ook passend kan maken die is 44cm
Die had ik ook gevonden en die past ook in de Auplex, maar niet als je een D&C systeem gebruikt. Dan is 44,5 de Max![]()
RVS Half Grillrooster Large
Half grillrooster voor de 21 inch / Large kamado. Past ook in het Large Flexibel Cooking System Diameter 46,5 cm Geschikt voor o.a. 21 inch Big Green Egg, Auplex Kamado, Patton Kamado, etc.kamadogrills.nl
Staat bij dat het voor auplex is
Mijn eerste vraag hier, ik zoek ook een vervangend RVS rooster van 44,5cm. Ik was het hornbach rooster tegengekomen, in de details staat dat het rooster verchroomd is. Nu je hem hebt doorgezaagd, kan je zien wat het nu precies is?Gisteren ff naar de Hornbach gereden voor een RVS rooster met diameter 44,5cm en draaddikte van 4mm. Even de slijptol erin en nu heb ik twee halve Maanen voor 19,95.
Had ik ook gelezen dus had een magneet meegenomen. Ook naar doorslijpen is te zien dat het idd RVS is.Mijn eerste vraag hier, ik zoek ook een vervangend RVS rooster van 44,5cm. Ik was het hornbach rooster tegengekomen, in de details staat dat het rooster verchroomd is. Nu je hem hebt doorgezaagd, kan je zien wat het nu precies is?
![]()
Barbecuerooster RVS Ø 44,5 cm kopen! | HORNBACH
Barbecuerooster RVS Ø 44,5 cm kopen bij HORNBACH | Eenvoudig online bestellen | Thuisbezorgd of afhalen in jouw vestiging | Laagste prijsgarantie | 30 dagen Bedenktijdwww.hornbach.nl
Super dank voor het bevestigen, dat is een mooie deal dan. En zonder scharnier dat vind ik makkelijker met schoonmaken.Had ik ook gelezen dus had een magneet meegenomen. Ook naar doorslijpen is te zien dat het idd RVS is.