BasBQ
Beef en Steak

Hallowah mensen.

  • Onderwerp starter Kamado Peter
  • Startdatum
K

Kamado Peter

Gast
Altijd leuk om jezelf even voor te stellen.

Ik ben dus Peter...29 zomers jong (waarschijnlijk 30 als je dit leest) en woon samen met vrouw en kinders
in het pitoreske Veenendaal.

Waarom ik mij aangemeld heb hier ?
Ik ben reeds enkele maanden behoorlijk fanatiek geworden met het bbq'en nadat ik via mijn werk een kamado kon aankopen. Ik had geen idee wat het was maar, dat apparaat zag er stoer en decoratief uit dus dat moest er komen. Nog geen maand later had ik de slag te pakken en heb ik er nog maar 1 gekocht. Ofschoon ik ze aankocht als leuke en semi functionele tuin accessoires moet ik eerlijk bekennen dat er maar weinig dagen voorkomen dat ze niet aanstaan.

En zo begon het virus. Ik ben overigens ook lid van het bbq forum daar ik geen weet had van dit forum.
Had ik het geweten dan had ik mij uiteraard al eerder aangemeld.


Voor de rest zit ik lekker in een leer stadium nu en lees ik graag wat een ander zoal maakt op z'n Q.
Ter ondersteuning heb ik afgelopen week een BBQ guru apparaat gekocht...die moet me een beetje opweg helpen. En dan lijkt heel aardig te gaan. De wens is dat ik zelf nog eens na dozen vol ribben , entrecotes en T-bones nog eens een perfecte PP zelf bereid. Of dat lukt ? De tijd zal het leren.


Goed, dat is  de afgelopen 2 maanden in een notendop.
Ik zit momenteel op de tablet maar zal morgen eens wat foto's plaatsen van wat ik reeds bereid heb.
Allemaal niet spannend maar in mijn beleving best aardig voor iemand die 3 maand terug nog geen frikandel kon bakken  ;)


Groet, Peter
 
Van harte welkom hier Peter en ik kan niet wachten tot je je culinaire hoogstandjes van je kamado tovert en ze hier plaatst ::) :p ;)
 
Van harte welkom op het Genootschap!
 
Welkom peter, zelfde Q als de mijne zo te zien maar jij hebt een hippe kleur ;-)

Je kunt je hart hier zeker ophalen!
 
Een warm welkom Peter!
 
hoi Peter,
welkom bij dit edele enootschap
 
Allen hartelijk dank voor dit warme welkom.

Helaas weer geen tijd om plaatjes te kunnen posten...zaterdagen zijn altijd bom vol hier.
Maar ik zal ze z.s.m. posten.
 
Hallo Peter, welkom hier
 
welkom Peter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan