BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

TimoTSAK

Tondelzoeker
Berichten
17
Hey!

Mijn naam in Timo, ik ben 33jaar, en woon in het zuiden van Nederland (Maastricht).

Ik heb jaren als kok gewerkt maar helaas vanwege allergisch contact eczeem afgekeurd geworden voor mijn droom beroep.
Tegenwoordig werk ik overdag als deskundig inventariseerde asbest. Dat wil zeggen dat ik panden bezoek en zoek waar asbest zit en een rapport schijf over hoe het verwijderd, of beheerst dient te worden.

Als hobby maak ik zelf koksmessen en sta ik graag in de (buiten)keuken.
Ik heb een Grillguru original compact, en Gozney Roccbox en een saté bbq.

Ik kook van alles en nog wat en hoop hier weer lekkere nieuwe dingen te leren.

Mochten er vragen zijn beantwoord ik ze graag!

Groetjes Timo
 
Timo, welkom op dit mooie forum. Heb je foto’s van jouw messen? Ben heel erg nieuwsgierig.
 
Zeker je kan altijd eens een kijkje nemen op m’n instagram: https://instagram.com/tsak.handmadeknives?igshid=MjEwN2IyYWYwYw==

En anders hier een paar foto’s

received_283731587498015.jpeg


IMG_4987.jpeg


IMG_0275.jpeg


_DSC0337.jpeg


_DSC0321.jpeg


_DSC0239.jpeg


_DSC2038.jpeg
 
welkom timo
 
Welkom Timo .
Mooie messen, smeed je Damascus zelf of bestel je die kant en klaar .
 
Welkom Timo!

Erg gave messen maak je zeg.
 
Welkom Timo! Als kok kom je vast nog wel met goede tips en mooie gerechtjes op dit forum. Voorlopig kijk ik mijn ogen uit bij die messen van je. Heel mooi!
 
Welkom Timo! Als kok kom je vast nog wel met goede tips en mooie gerechtjes op dit forum. Voorlopig kijk ik mijn ogen uit bij die messen van je. Heel mooi!
Ja hoor, zal vast wat kunnen helpen kwa keuken kneepjes of combinaties oid. Maar kwa bbq ben ik nog vrij groen haha.

Dankjewel voor je compliment!
 
Welkom Timo, Prachtig mooie messen maak je!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan