BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

EricSmullie

Tondelzoeker
Berichten
9
Sinds 3 jaar nu in het bezit van een tuin, en van mijn vrouw een ferrari rode Weber GBS gekregen. Helemaal verslaafd geraakt en sinds een maand of 2 bij Hornbach de blauwe GrillGuru aangeschaft. Tevens bij houtskool.nl vorige week een aantal kleurtjes aangeschaft en hickory rookhout gekocht. Ik vind het best spannend allemaal, enmoet de moed gaan vinden om pulled pork te gaan maken en vooral spare ribs. Hierin wil ik me echt gaan verdiepen. Ik heb hier al vaak meegelezen en heb zin in het komende seizoen!

IMG_3154 (1).JPG


GrillGuru.JPG
 
Welkom Eric!

Mooie bbq’s, gave kleuren zo.

Alles wat je op de weber gemaakt hebt kun je ook op je nieuwe kamado maken hoor, temperatuurbeheersing zal alleen wat makkelijker zijn.

🍺 proost! 😉
 
Welkom hier

Tuurlijk Is het spannend. Hebben we allemaal gehad.
Maar kan je 1 ding verklappen : als je het recept volgt qua tijden en temperaturen dan gaat het gegarandeerd goed en blijkt het super simpel.
 
Veel Q plezier, en welkom hier
 
Welkom!

Met die leuke (! en mooi gekleurde !) BBQ's gaat een pulled pork zeker en vast lukken 👌
 
Dank aan iedereen! Is er een "basis" recept voor pulled pork? Ik heb een Makro pas, dus procureur kopen is geen probleem.
Moet ik beginnen met een pond? Of kilo? En welke soort houtskool? Ik heb houtskool, de groene, rode en gele van houtskool.nl. Ook heb ik de hickory blokjes van houtskool.nl. De rub van noskos of vanBeekum? Ik lees 't graag en alvast mijn onmetelijke dank voor de antwoorden... ;)
 
Welkom hier. En die rode webers zijn bet mooist. 😜
 
4 kg past prima op de weber, je bent toch bezig met de run. Rest lekker invriezen of nacho's schotel van maken. Noskos recept volgen en goed opletten! De voeler of sateprikker moet er super makkelijk ingaan na 89+ graden.

De ene nek is na 88graden gaar de ander pas bij 97 of hoger. Dikke procureur bestellen en gaan hou een live topic bij of vraag in chatbox voor hulp. Komt altijd goed 🤘🏼
 
Welkom bij het genootschap Eric.
 
Hoi Eric, welkom bij het Genootschap
 
Welkom!
 
Welkom Eric, een leuke combinatie die Q's, handig wanneer je een ganse maaltijd wil bereiden en verschillende temperaturen moet aanhouden.
Veel BBQ-plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan