BasBQ
Beef en Steak

Hallo vanuit het midden van het land

Renederooij

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Ren?, 45, getrouwd, vader, woon in het midden van het land, lekker eten en drinken vind ik heerlijk.
Ik las het forum al regelmatig, erg leuk, veel informatie, lekkere gerechten, om alles te lezen en misschien nog eens een keer te reageren is registreren toch handiger.

BBQ'en doe ik ondertussen al een jaar of 20 op een Weber, op vakantie gaat de Go Anywhere altijd mee.
Eind vorig jaar de One Touch Platinum na 13 jaar van de hand gedaan en een nieuwe Master Touch GBS 57 aangeschaft, die heeft dit jaar al weer 5 keer gerookt.

Verder vind ik het heerlijk om af en toe zelf brood te bakken, zuurdesem heeft dan de voorkeur alhoewel een lekker frans gist (stok)broodje op zijn tijd ook heerlijk is, natuurlijk uit de oven.

Pizza's maak ik ook al jaren zelf, vanaf het moment dat ik die ooit uit een hout gestookte steenoven van een toen nog collega heb mogen proeven is er bij mij geen tosti doos meer door de voordeur gekomen, in het begin uit de oven en de laatste jaren uit de elektrische pizza pan met een steentje onderin, een soort van alternatief voor de steenoven.

Groeten, Ren?
 
hoi Ren?,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Rene
 
Hoi Rene, welkom hier
 
Hey naamgenoot, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom hier Ren?!!!
 
Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom, activiteit genoeg op het forum.
 
Mooie introductie Ren?, welkom bij de club.
 
Hoi hoi! Leuk dat je mee komt doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan