Welkom
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was voor mij de reden om een Summit te kopen.........Garantie en service zijn inderdaad ook belangrijk. Dat neem ik ook zeker mee bij de keuze.
Ik wil inderdaad een keramische, dus geen Summit voor mij.
Belangrijker dan “de laatste paar honderd euro” is het plezier ermee en dat is me het (extra) geld wel waard. Of ik daarvoor echter meer moet uitgeven dan €1000 voor bijvoorbeeld een KJ Classic vraag ik me af. Is de meerprijs voor een KJ Classic II of Monolith Classic het mij waard? Ik ben enthousiast, maar weet nog niet of ik de kamado echt veel ga gebruiken. Dat hangt uiteraard ook af van de eerste ervaringen ermee, dus de basis moet zeker goed zijn zonder problemen of goede service als dat nodig blijkt te zijn en moet ook makkelijk uit te breiden zijn met accessoires als ik de smaak te pakken heb. Vandaar dat ik serieus denk over een KJ Classic.
De vraag is ook of ik het rookgat ga missen of dat het ook prima zonder kan. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Helaas liep dat toch anders vandaagSucces met je mooie aankoop. Wat dat betreft zit je bij Bas wel goed.