BasBQ
Beef en Steak

Hallo, even voorstellen...

MoJoe

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo iedereen,

Mezelf maar even voorstellen.
Ik ben Kristof, 40 jaar, getrouwd, 2 zoontjes en ik ben woonachtig in Belgisch Limburg.

Ik ben begonnen met experimenteel vlees cremeren op een emmer BBQ die we ooit eens als eindejaarsgeschenk ontvangen hadden :) .
Hierna een Weber Master Touch GBS Premium aangeschaft en een aantal "seizoenen" verschillende gerechten gemaakt. Gaande van het simpele maar lekkere grillen, tot ribs, burgers, pizza, stoofvlees, chili, mosselen, zalm, ... noem maar op :).

Aangezien ik de BBQ microbe te pakken heb en niet enkel in de warmere seizoenen wil BBQ-en, heb ik mij een dikke maand geleden een Big Joe III aangeschaft en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Ik heb mezelf (en mijn vrouw) wijs gemaakt dat wanneer ik voldoende tijd aan BBQ zou besteden, de aankoop verantwoord is en ik deze upgrade wel verdien ;). De Weber gaat niet weg en is een fijne aanvulling voor het bereiden van volledige maaltijden/verschillende temperaturen op de BBQ.

Ik kijk ernaar uit om hier wat ideeën op te doen en misschien ook enkele van mijn bereidingen te delen.
 
Zo dat is een mooie bbq. De big joe3 staat hier heel hoog op de wishlist. Maar helaas heb ik mijn vriendin nog niet zo ver kunnen krijgen 😅.
Welkom bij het genootschap!
 
Welkom!
Mooie combinatie zo, de big Joe met de weber. 😉
 
Welkom Kristof!
 
Kristof, welkom. Succes in de andere seizoenen.
 
Welkom bij het genootschap

hier genoeg motivatie te vinden om de aankoop te verantwoorden 😉
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst
 
Welkom en veel plezier hier!
Mocht de berekening kloppen dan graag hier ook melden

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Dat heb je mooi verantwoord aan je vrouw.
Veel plezier met je Big Joe
 
Terug
Bovenaan Onderaan